Häst som har svårt för galoppfattnig - vad kan det vara?

Sv: Häst som har svårt för galoppfattnig - vad kan det vara?

Fladde skrev:
Det har jag förstått.
Men det kan väl ändå vara en av orsakerna till problemen?
Förstår att där är mer att göra.
Men kanske är det det som gör att problemen kommer tillbaka om och om igen
?
Precis! Vargtanden kan vara grund ORSAK till allt ont och hon kanske inte skulle haft nå problem alls om det inte var för just tand- :devil:
Ville bara tala om för dig att alla problem inte bara vips försvinner.. men de ni fått bukt på kanske inte behöver komma tillbaka hela tiden..

Sv: Häst som har svårt för galoppfattnig - vad kan det vara?

Humelibumlan skrev:
Precis! Vargtanden kan vara grund ORSAK till allt ont och hon kanske inte skulle haft nå problem alls om det inte var för just tand- :devil:
Ville bara tala om för dig att alla problem inte bara vips försvinner.. men de ni fått bukt på kanske inte behöver komma tillbaka hela tiden..

Vi får hoppas på det.
Att när tand :devil: är borta och symtomen behandlade att vi inte får fler "återfall"

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har aldrig själv gjort någon tråd på denna hemsida utan endast använt den som hjälp. Så detta kanske går åt skogen. Nu...
2
Svar
20
· Visningar
2 836
Senast: Smulu
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 907
Senast: Fiorano
·
Träning Jag har en stor valack född 2018 där vi har stora problem med att få till galoppen. Han är stor, närmre 180 och ganska tung. Mentalt en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 780
Senast: banani
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 776
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama