Sv: Harvest
Men varför gick inte infon ut redan på torsdagen då? För inte kan kan väl kossorna ha kommit på fredagen till Greva eller? Jag blev riktigt jävla förbannad när jag kom upp och koklasserna var inställda. Vet att det har åkt folk från bla Dalarna just för att se på detta.... Kasst. Riktigt, riktigt kasst. Varför inte byta ut Ingrid om hon är sjuk och inte klarar av sitt uppdrag??Det var ett par av korna som hade sommarsjuka, man kunde inte avgöra om alla kor var sjuka, därför ville varken veterinären eller sqha riskera att något av djuren skulle gå och bli riktigt dålig.
Med tanke på att det är blåtunga i nästan hela landet var det ett underverk att vi fick tag i några kor alls, man kan inte bara trolla fram 90 djur på två timmar, det är omöjligt.
Så är det med så.
Hemsidan krashade, det var inte alls meningen att den skulle ligga nere veckan innan Harvest började.
Och att det skulle vara svårt att få tag i sekretariatet har jag ingen förståelse för, alla som jag har pratat med på plats har fått tag på vederbörlig personal på telefon.
Dessutom får man faktiskt ha lite förståelse för att Ingrid som sitter i sekretariatet för det mesta har varit sjuk.
/Emmi