Jag är tämligen öppensinnad till att iallafall testa det mesta, även om jag kanske inte gör det igen. Ser helt enkelt inte poängen i att undvika en specifik grej eller upplevelse såtillvida den inte är skadlig på en relevant nivå. Med det sagt så finns det mycket jag inte gjort, framför allt som är typiskt för dem i min generation:
Jag har aldrig haft TikTok.
De allra flesta filmer/serier har jag inte sett, dock finns chansen att jag läst böckerna. Tittar helt enkelt inte på film och liknande.
Jag har aldrig tävlat officiellt inom häst, trots ett antal hästar och träning på tävlingsnivå.
Jag har aldrig testat alkohol, kommer antagligen göra det på en rimlig nivå någon gång men är inte vidare stressad över det.
Jag har aldrig använt någon annan drog per vanlig definition (dricker till exempel kaffe ibland, vilket inte har någon effekt).
Jag har i vuxen ålder (samt några år innan dess) aldrig haft en svensktalande vän. Kompisar och bekanta, men inte vänner.
Inte heller är jag döpt eller konfirmerad (varken jag eller min familj är kristen, men har bara släkt i Norden).
Som sagt, jag är positiv till att testa det mesta. Vissa saker har jag bara inte gjort