Jag skulle precis skriva detta . Skriver väl +1 istället.Jag har aldrig haft sex.
Massvis med filmer och serier jag aldrig sett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle precis skriva detta . Skriver väl +1 istället.Jag har aldrig haft sex.
Jag har inte sett GoT.
Finlandsfärja. Tänker inte heller göra det.
- Har aldrig sett en hel Bond-film.
- Har aldrig haft Facebook.
- Har aldrig dejtat (på det klassiska sättet).
Säkert en massa annat också. Jag känner mig rätt långt ifrån ”normal”…
Jag har aldrig haft månadslön.
Jag har aldrig varit på massage. På majoriteten av de kontor jag har jobbat har det kommit massör på besök regelbundet som personalen kan gå till. "Alla" tycker det är så bra men jag är helt ointresserad av att låta en främmande människa klämma på mig när jag är avklädd. Vet inte hur många som försökt övertala mig om hur fantastiskt det är med massage.
Jag har fortfarande inte druckit någon Red Bull och allt vad de heter.
Fanns en likadan tråd tidigare och skrev samma där
Har aldrig varit på Ullared
Jag har aldrig rökt eller snusat eller knarkat.
Jag har aldrig varit på Ikea.
Jag har aldrig ätit sushi. Kommer aldrig göra heller då jag inte äter fisk och definitivt inte rå sådan.
Åjt berg och dalbana, har aldrig gjort och kommer aldrig göra det hellerSom rubriken lyder - har ni någon grej som är en sån där "alla andra har gjort det" men inte ni? Nu tänker jag inte stora grejer som att typ skaffa barn utan egentligen kanske mer smågrejer. Men ni får givetvis ta med de stora också om ni vill.
Jag kan börja. Det jag aldrig har gjort som det känns som att "alla andra" har är följande:
- Jag har aldrig tittat på eller läst Harry Potter.
- Jag har aldrig sett Star Wars.
- Jag har aldrig varit på systemet.
Inte jag hellerJag har aldrig spelat candy crush, wordfeud eller något annat mobilspel! Ha!
Röka och snusa är ju jättevanligt att folk har testat, och knark garanterat vanligare än vad man kan tro.Fast inget av det är väl sånt som "alla andra" har gjort. Särskilt knarka.
Jag tror att de flesta jag känner från mina föräldrars generation (de har gjort/gör allt det där) till min yngsta lillebror (90-talist) har åtminstone provat.Röka och snusa är ju jättevanligt att folk har testat, och knark garanterat vanligare än vad man kan tro.
Jag har aldrig åkt moped eller motorcykel
Är inte så mycket folk som på tv dock. Jag bor inte långt från Ullared och åker du dit en vanlig vardagaskväll när det inte är julhandel så är det inte mer folk än på Ica maxiSamma här. Kommer aldrig sätta min fot där! Blir lätt mordisk av bara IKEA... alldeles för mycket folk som går alldeles för sakta och är ivägen!