Har Lilian kommit till er?

Jag fick stänga fönstren på den inglasade balkongen för några timmar sen, men det verkar ha lugnat ned sig nu.

Sikten under ytan imorgon lär nog vara skit särskilt eftersom det är ett grunt dyk

Får hålla tummarna att det håller sig under 20 m/s mina soptunnor brukar välta då och vi har inte hunnit bygga något skydd till dom än.... Ser inte ut att bli så mycket värre än så här även om det blåser lite.

Dom flesta blev nog tagna på sängen av Lilian 🤣🤣🤣

Hur kan man bli tagen på sängen när SMHI går ut ett dygn i förväg och varnar för stormen som är i analkande? Relevante mydigheter, kraftbolag och transport bolag har ju hunnit sätta in åtgärder redan innan blåsten kommer...

Hur kan man bli tagen på sängen när SMHI går ut ett dygn i förväg och varnar för stormen som är i analkande? Relevante mydigheter, kraftbolag och transport bolag har ju hunnit sätta in åtgärder redan innan blåsten kommer...
Stod inget i min SMHI app iallafall, och den kollar jag varje dag, så mig veterligen har det gått förbi. 😅

Funderade på varför jag inte ens hört något om Lilian. Tittade på varningskartan på SMHI och insåg varför. Den, liksom de flesta regnväder brukar göra, missar merpartan av sydöstra hörnet av vårt land... Och där bor jag.

Ja inte vet jag. Räddningstjänsten fullt upp. Folk bryr sig väl inte. Bilar står i vatten, båtolyckor, översvämningar

Vad ska det blåsa då? Där jag bor blåser det ofta och mycket. Ingen höjer ett ögonbryn om det är under 22 i byarna.

Liknande trådar

Fordon Har haft bilen på service och de upptäckte musspillning i bagaget :nailbiting: Är det fällor som gäller eller vad ska man göra? Jag...
2
Svar
31
· Visningar
1 262
Senast: Nixehen
·
Kläder & Bli fin Vad är den roligaste eller mest oväntade kostymen ni sett på maskerad med temat Ursäkta jag har kommit fel? Känns som alla mina idéer är...
Svar
14
· Visningar
1 740
Senast: EmmaN
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
400
Senast: sicx
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 049
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar