Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir alltid värre framåt nattenFår hålla tummarna att det håller sig under 20 m/s mina soptunnor brukar välta då och vi har inte hunnit bygga något skydd till dom än.... Ser inte ut att bli så mycket värre än så här även om det blåser lite.
Vem gör inte detJag bor i storgöteborg och ingen kaos här.
Tidningar gillar klick.
Säkert men just nu är prognosen som mest 19 m/s i byarna så hoppas det håller i sigDet blir alltid värre framåt natten
Dom flesta blev nog tagna på sängen av LilianVem sjutton är Lilian tänkte jag... Kodnamn för Jehovas? Det här har gått mig helt förbi. Men, inga stormvindar här.
Dom flesta blev nog tagna på sängen av Lilian
Stod inget i min SMHI app iallafall, och den kollar jag varje dag, så mig veterligen har det gått förbi.Hur kan man bli tagen på sängen när SMHI går ut ett dygn i förväg och varnar för stormen som är i analkande? Relevante mydigheter, kraftbolag och transport bolag har ju hunnit sätta in åtgärder redan innan blåsten kommer...
Ja inte vet jag. Räddningstjänsten fullt upp. Folk bryr sig väl inte. Bilar står i vatten, båtolyckor, översvämningarHur kan man bli tagen på sängen när SMHI går ut ett dygn i förväg och varnar för stormen som är i analkande? Relevante mydigheter, kraftbolag och transport bolag har ju hunnit sätta in åtgärder redan innan blåsten kommer...
Det är väl vädertjänsten i det land som drabbas fört av stormen som får döpa denBlåser lite här men inte så farligt.
Funderade vem som döpt stormen till Lillan men det var visst Lilian
Vad ska det blåsa då? Där jag bor blåser det ofta och mycket. Ingen höjer ett ögonbryn om det är under 22 i byarna.Hur kan man bli tagen på sängen när SMHI går ut ett dygn i förväg och varnar för stormen som är i analkande? Relevante mydigheter, kraftbolag och transport bolag har ju hunnit sätta in åtgärder redan innan blåsten kommer...
Ja, lär bli färre besökare på utomhus spelning när det regnarBohusläningen rapporterar kaos i parken där Stenström ska spela.