Har känslor för oss båda

Jag är lite nyfiken på vad det är du inte är redo att ge upp? Hoppet om att han ska avsluta sin kk-relation med den andra kvinnan och bli monogam med dig? Eller ge upp dina egna känslor och till slut acceptera läget? Läget som ju faktiskt kan vara lite av varje, då även jag misstänker att mannen lite seglar runt på sin macka och vill ha lite av allt - vilket han ju också får, då ingen av kvinnorna hoppar av. Jag tror han har det rätt bra just nu och säger det han tror ska fungera för att situationen ska fortlöpa.
Ge upp relationen. Jag träffar oxå andra
 
Han har sagt samma om den andra kvinnan skulle lämna så skulle han inte gråta blod för henne heller. Det är ett försvar fr hans sida. Sen får ni andra tycka och tro vad ni vill.
Han har ex aldrig varit hemma hos henne.Det tycker jag säger en del om deras relation. Jag har frågat varför? Han vet inte säger han. Jag tror att dom är mera kk

Inget från henne, har sett kort på henne. Vet vart hon bor och jobbar med.
Det är mig han träffar och gör saker med. Henne har han enbart sex med

Absolut, så är det.
Om dom hade ngt mera än sex så skulle inte han och jag ha tid att ses så mkt som vi gör.
Jag tycker du pratar väldigt dömande om deras relation. Att han inte är välkommen hem till henne (hon har ju barn, men även utan det tycker jag inte det är konstigt att vilja ha sitt hem för sig själv), att de inte träffas så ofta, inget av det säger något om kvaliteten på relationen. Alla vill inte följa normen och ses ofta, eller i varandras hem. Rent krasst är det klart att den tiden du tror att de lägger på enbart sex när de ses kan de förstås lägga på annat också.

Personligen tycker jag det låter som att hon är den enda som verkar någorlunda nöjd med situationen, om man ska tro på det både du och han säger. Hon har satt sin gräns och håller på den, medan både du och han låter smått ångest-drivna och kämpar med att distansera er från hela situationen. Han genom att säga att han inte skulle bli så ledsen om ni båda lämnade, du genom att intala dig att den andra inte betyder lika mycket som du gör (samtidigt som han säger att ingen av er betyder särskilt mycket). Hon å sin sida får ut det hon vill ha av honom och vill uttryckligen inte ha mer än så. Hade jag tvingats under pistolhot att byta plats med någon av er hade jag definitivt valt hennes sits. Men så länge du är nöjd, antar jag.
 
Jag tycker du pratar väldigt dömande om deras relation. Att han inte är välkommen hem till henne (hon har ju barn, men även utan det tycker jag inte det är konstigt att vilja ha sitt hem för sig själv), att de inte träffas så ofta, inget av det säger något om kvaliteten på relationen. Alla vill inte följa normen och ses ofta, eller i varandras hem. Rent krasst är det klart att den tiden du tror att de lägger på enbart sex när de ses kan de förstås lägga på annat också.

Personligen tycker jag det låter som att hon är den enda som verkar någorlunda nöjd med situationen, om man ska tro på det både du och han säger. Hon har satt sin gräns och håller på den, medan både du och han låter smått ångest-drivna och kämpar med att distansera er från hela situationen. Han genom att säga att han inte skulle bli så ledsen om ni båda lämnade, du genom att intala dig att den andra inte betyder lika mycket som du gör (samtidigt som han säger att ingen av er betyder särskilt mycket). Hon å sin sida får ut det hon vill ha av honom och vill uttryckligen inte ha mer än så. Hade jag tvingats under pistolhot att byta plats med någon av er hade jag definitivt valt hennes sits. Men så länge du är nöjd, antar jag.
Vilken fantastisk analys av dig. Du verkar veta om hur andra människor funkar. Patetiskt enligt mig.
Kliv ner från din höga häst..
Alla funkar inte som dig
 
Vilken fantastisk analys av dig. Du verkar veta om hur andra människor funkar. Patetiskt enligt mig.
Kliv ner från din höga häst..
Alla funkar inte som dig
Fast du har ju själv hävdat att hon inte vill ha ut mer av honom än vad de redan har? Det låter så mycket mer avslappnat än det här gråtandet, ljugandet och dåliga samvetet från hans sida, och så det här att du försöker intala dig själv att han egentligen inte menar vad han säger när han rakt ut proklamerar att han inte skulle bry sig så mycket om ni lämnade honom. Vi vet inte vilken relation de har men jag förstår verkligen om hon håller honom på armlängds avstånd och inte vill ha mer än litegrann då och då, det är nog klokt och lagom sett till hur han beter sig. Kanske borde du ta efter där.
 
Senast ändrad:
Vilken fantastisk analys av dig. Du verkar veta om hur andra människor funkar. Patetiskt enligt mig.
Kliv ner från din höga häst..
Alla funkar inte som dig
Men herregud människa, nu får du väl ändå ge dig, du startar en tråd där du verkar osäker på om din relation är något för dig, sen nu helt plötsligt är allt frid och fröjd och din relation ser ut precis som du vill ha den, och så är du spydig mot alla som svarat i tråden? Jag har det som den andra kvinnan i i ditt förhållande, det funkar perfekt, jag och min kk gillar varandra jättemkt men vill inte vara tillsammans och båda träffar andra, vi har träffats i två år nu. Är du nöjd och inget skaver i din relation, så varför startade du ens tråden?
 
Jag har haft alla roller som ingår i ert drama. Det var både kul och gav en känsla av att boosta relationsdrogandet bekräftelsebehovet och känna sig pigg ung och glad. Men det fanns ju en baksida med lögner och svek. Så många som farit illa.
Jag ser tex i ditt fall någon som vill ligga runt och har starka känslor för sig själv.
Jag lärde mig två saker under alla dessa år med allt folk det innebär att i 30 år har tre fyra relationer åt gången
För det första är det att jag får det jag ser. Jag lärde mig också till slut vad kärlek var. Den där stora fina som jag har till min man. Sådan ömhet går inte för mig att känna om det inte monogram och ärligt.
 
Men herregud människa, nu får du väl ändå ge dig, du startar en tråd där du verkar osäker på om din relation är något för dig, sen nu helt plötsligt är allt frid och fröjd och din relation ser ut precis som du vill ha den, och så är du spydig mot alla som svarat i tråden? Jag har det som den andra kvinnan i i ditt förhållande, det funkar perfekt, jag och min kk gillar varandra jättemkt men vill inte vara tillsammans och båda träffar andra, vi har träffats i två år nu. Är du nöjd och inget skaver i din relation, så varför startade du ens tråden?
Såklart är jag inte helt nöjd med relationen.
Det var därför jag ville veta om det fanns någon i liknande situation. Nu skriver du att du har en kk som du trivs med och har haft i 2 år.
Har du haft en seriös relation med någon annan under tiden du har haft din kk?
 
Fast du har ju själv hävdat att hon inte vill ha ut mer av honom än vad de redan har? Det låter så mycket mer avslappnat än det här gråtandet, ljugandet och dåliga samvetet från hans sida, och så det här att du försöker intala dig själv att han egentligen inte menar vad han säger när han rakt ut proklamerar att han inte skulle bry sig så mycket om ni lämnade honom. Vi vet inte vilken relation de har men jag förstår verkligen om hon håller honom på armlängds avstånd och inte vill ha mer än litegrann då och då, det är nog klokt och lagom sett till hur han beter sig. Kanske borde du ta efter där.
Ja du har en poäng där.. jag ska försöka att distansera mig lite och fokusera mera på mina känslor och vad jag vill. Inte lätt men väl värt ett försök
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 786
Senast: gullviva
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 472
Senast: Sassy
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 431
Senast: tott
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 511
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp