Har jag rört ihop det?

Scilla

Trådstartare
Det här med seminavgift är lite svår tolkat för mig (är gravid och har lite svårt att tänka klart :crazy: )

På flyinges sida står om seminavgift och att det bara inkl på tre brunster så långt fattar jag.. på min hingststation står seminavgift också men där vet jag att man får försöka hela säsongen på den avgiften men frågan är ska jag betala seminavgift både till flyinge och min hingststation?

Sv: Har jag rört ihop det?

Nej du betalar endast seminavgift till den som seminerar stoet alltså din station.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 816
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 869
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)