Har jag rört ihop det?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Scilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 750

Scilla

Trådstartare
Det här med seminavgift är lite svår tolkat för mig (är gravid och har lite svårt att tänka klart :crazy: )

På flyinges sida står om seminavgift och att det bara inkl på tre brunster så långt fattar jag.. på min hingststation står seminavgift också men där vet jag att man får försöka hela säsongen på den avgiften men frågan är ska jag betala seminavgift både till flyinge och min hingststation?

Sv: Har jag rört ihop det?

Nej du betalar endast seminavgift till den som seminerar stoet alltså din station.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
630
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
740
Senast: Lillefrun
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 402
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För... 2
Svar
21
· Visningar
2 032
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka