Har du det? *Spinoff från ÄU*

Sv: Har du det? *Spinoff från ÄU*

Ja, har många dem ligger skit bra på min häst! :)

Har du ett mörkblått fleecetäcke?

Japp. Ett med hals och funderar på att köpa ett till likadant till min andra ponny men vet inte än.

En betesreducerare?

Bara silver

5 eller fler tävlingsset (lindor + schabrak ELLER schabrak + luva)

Ja, alldelles för mycket.. Men flera kombiträns från ponnyprakt hade inte suttit fel! Sen en ny alround sadel skulle också vara härligt att ha! :)
Fast annars det jag önskar mest är en snygg kropp. Kanske inte ingår i detta ämnet men om man ska vara ärlig ;)

Dyon träns ? :)

Nej

Har du varit snål och köpt en billigare variant som direkt gått sönder och du fått köpa den dyrare? Isåfall vad?

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 689
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 686
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka