Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svarsalternativen är väl lite vilseledande, jag känner ex en som idag är strax över 40, men hade inplantat redan när hon var 35 så valde att ta med henne. Sen en som är strax under 30, men lär ha implantaten kvar när hon blir 35, för att nämna några exempel.
Men det kanske bara är de som är runt 35 precis nu som räknas? Oavsett har jag ett antal mer eller mindre ytliga bekantskaper där jag inte har någon aning om deras bröst innehåller inplantat eller inte, då det känns väldigt irrelevant för vår relation.
Din kollega framstår som en total idiot. Kom samtalsämnet ens upp naturligt eller hittade han på att det var en relevant sak att slänga ur sig? (F.ö. 34 år utan bröstimplantat.)@tanten har en kollega som påstår att nästintill varje kvinna i 35 års åldern har bröstimplantat? Har han rätt? Vi gör det lite lättare och tar ett tio års spann.
Min erfarenhet är att det finns ett rejält mörkertal. Många verkar fortfarande tro att det måste synas om nån gjort brösten, typ DD-kupa minst, och många håller nog rätt tyst om att de fixat sig- det är ju trots allt en rätt privat sak. Jag vet flera som gjort där man aldrig skulle trott det och jag har bara fått veta pga mitt yrke då folk tenderar att fråga mig om saker som hör till det, och ofta verkar känna sig bekväma med att ta upp sådant som om jag hade tystnadsplikt jämt (och jag för givetvis inte sådant vidare). Min mor har övervägt att göra implantat efter bröstcancerkirurgi men hon faller utanför åldersramen här. Jag är mycket glad att möjligheten finns för de som behöver det, även om just min mamma valt att avvakta lite till pga att det är ett så stort ingrepp.
Min syster gjorde tvärtom. Hon fixade brösten, fick sen 2 barn och plockade sen ur implantatenJag kommer ev fixa mina tuttar när jag ammat klart osv. Jag trivs bättre när de är lite ärtigare.
.
Min syster gjorde tvärtom. Hon fixade brösten, fick sen 2 barn och plockade sen ur implantaten
Nej det kan ju räcka att lyfta lite också. Speciellt efter viktnedgångJag är inte säker på att jag kommer tillsätta något