• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sandystar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 431
S

sandystar

Någon som vet något om denna hingst synpunkter osv ska titta på ett föl snart. Men vet inget om happy day det ringar en klocka om dressyr... fullblod?.Storlek, avkommor bilder allt av intresse.:bow:

Sv: happy day

Happy Day 650
e. Honeymoorxx - Afgahn

-65, svart, vtbff, 167 cm

20 placeringar i svår dressyr i Tyskland. Far till Vancouver 750 (exp. Australien) Flash (svår fälttävlan) och Lucifer (svår dressyr).

Stämmer Unique 729 var e.Happy Day - Caracas
Info i förra svaret klippte jag från en sida på nätet som jag tydligen inte fick länka till för den plockades bort först. Men på den sidan finns även bild på Happy Day.
Går att hitta om man googlar på Happy Day 650

Det finns en hingst e.D-Day 935 som heter Happy Day. Du menar inte den då?

Nej det gör jag inte, vad TS göt vet jag ju inte. Plus att jag utgår från att det rör sig om en godkänd hingst när man frågar.

Någon som vet något om denna hingst synpunkter osv ska titta på ett föl snart. Men vet inget om happy day det ringar en klocka om dressyr... fullblod?.Storlek, avkommor bilder allt av intresse.:bow:

Jag skötte Happy Day det året han stod på Öland. Vill du veta ngt så pm:a mig.

Har träffat en herre född 1986 e.HD, han hade egna idéer :D
Preben.JPG

Happy Day var inte den enda svårklasshästen i dressyr som Honeymoor xx lämnade. Han lämnade också Missy Moor ue Pompe som gick i svår dressyr, och hon lämnade i sin tur Mistral 621 e Brisad 450 som gick svår internationell dressyr.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: Piaff
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 835
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 041
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka