Hälsning babyshower

LittleJohn

Trådstartare
Kändes som tråden hörde hemma här på barn, så jag hoppas jag hittat rätt!

Imorgon ska jag på min allra första babyshower, den lilla som ligger i magen är dessutom mitt första syskonbarn!:love:

Moderns syster tyckte det var en bra idé att alla tog med sig en barnbok och skrivit en liten hälsning i den, vilket låter som en trevlig idé, men hur tusan brukar sådana hälsningar se ut?

Är det hälsning till föräldrarna? Till bebisen?

Allt med barn och graviditeter är väldigt främmande för mig, så har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva!

Hjälp? :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 827
Senast: Milosari
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 976
Senast: manda
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 185
Senast: Gunnar
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 023
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar