Är ju ganska oaktiv här även om jag är en long time lurker och läser flitigt. Jag är för gammal för att knappa långa inlägg på mobilen och vid datorn sitter jag sällan. Men om ngn nu så där halvt dör av spänning att få en uppdatering av mig så ska ni få en nu
Jag sålde min tioåriga valack som grispassade. Fast efter att min tränare ridit till honom var det betydligt bättre men han har inte särskilt lätt för tölten coh han är en såndär som man måste underhålla hela tiden. Och vi passade inte ihop. Och jag sålde honom till en tjej som har vett att uppskatta honom för den han är
Lipade som en gris, men med den nya ägaren kändes det mkt lättare.
Jag köpte en ny häst, ett femårigt sto; Hnáta, en svart jättefin häst, som jag ska lägga in bild på. Hon har betydligt lättare för sig! Jag är kär
, hon är verkligen helt underbar, klok, okomplicerad, lätt i kroppen, lagom framåt, stopp och gas, men inte så utbildad. Såklart. Känslan när man töltar fram och det är fyrtakt!!!
Och man bara sitter där, utan att driva för annat än att behålla lagom energi, utan att få tjuvhålla, utan det är samspel! Det är såklart mkt att jobba på och utbilda. Mest mig
! Men jag har tränartätt härikring, så det ska ordna sig. Det var faktiskt en bukemedlem som var inblandad i köpet och jag är mkt tacksam
En stor känsla av "I´m nog worthy" infinner sig när jag sitter på henne.