Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag älskar sommaren. Jag längtar alltid till sommaren, jag njuter av värmen. Men jag har nog en ny favoritårstid. HÖSTEN!
Min häst är så fin så fin. Jag vill liksom bara slänga upp folk på henne och säga "Här, känn!". Hela hon liksom strålar av peppighet och arbetsvilja. Luften är klar och lätt att andas, hästen säger "Kom matte, vi kör!"
Vi ska ju som få säkert missat tävla i morgon, första gången för Tyra, första gången på typ 10 år som jag tävlar. Idag lösgörande och lite typ "förberedande" inför i morgon. Vi har valt att rida i höger varv, hon är stabilare i tölten i höger varv, men galoppen är svårare. Kanske beror det på mig, för det är fattningen i höger varv som är det kluriga. Sedan rullar hon på. Idag körde jag några fattningar från skritt i höger varv på rakt spår, som en smäck! Nu ska jag bara våga rida i morgon också och inte bara åka runt.
Kan inte annat än instämma!Håller med Reykur. Hösten och våren är bäst för mig och min häst
Jag tänkte på TR Start som är enkelkåpad och som jag upplever ligger bättre än andra av deras sadlar. Men kvalitetsmässigt - vad tycker ni då? Har hört allt möjligt om båda sadlarna. Vissa hissar visa modeller till höjderna och andra har negativa åsikter om diverse sadel. Att hitta sadel är inte lätt!
När går han på vila och hur länge?På fredag ska jag rida för Erlingur! Snart två(!!!) år sen jag red för honom sist! Ska bli så himla kul, tycker väldigt mycket om honom
Och nästa helg är det som sagt tävling. Efter det får Laukur en veckas vila och sen kommer vi ta det lite lugnt och mest ha kul, inte så mycket träna, fram tills han ska ha sin vila
När går han på vila och hur länge?