Sv: Haflingertråden del V!!!
Det är klart man får lov att skryta om sina hästar! Det ska bli kul att se hur det går för Havanna om 2år, vem vet hon kanske blir Haflinger nr 2 att bli Bohushästen!
Nimbus skötte sig inte fullt så exemplariskt som på riksutställningen, och kunde absolut inte stå still framför domaren, däremot skyller jag det på att ekipaget som var före mig inte lämnade ringen i lugn skritt utan i ökad trav i full fart bara ett par meter ifrån oss..., precis när vi skulle ställa upp för domaren.
Här kommer bilderna på Normer-G från Strömsholm -07.
Men ändå, jag är så nöjd över henne Inte just för poängbedöömningens skull, utan hennes underbara temperament! Det var flera som sa att hon var så lugn och go på alla sätt och vis. För visst är det så att man kan ha en skitsnygg häst med jäkligt bra poäng, men har dom inte det rätta psyket är det inte en lika rolig häst iaf.
Haha, lite skrytinlägg här nu Men ibland får man lov att skryta lite om dessa underbara hästar!
Det är klart man får lov att skryta om sina hästar! Det ska bli kul att se hur det går för Havanna om 2år, vem vet hon kanske blir Haflinger nr 2 att bli Bohushästen!
Nimbus skötte sig inte fullt så exemplariskt som på riksutställningen, och kunde absolut inte stå still framför domaren, däremot skyller jag det på att ekipaget som var före mig inte lämnade ringen i lugn skritt utan i ökad trav i full fart bara ett par meter ifrån oss..., precis när vi skulle ställa upp för domaren.
Här kommer bilderna på Normer-G från Strömsholm -07.