Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack så mkt Hon är efter Namibia och ue. Nevado båda är Tyska hingstar. Hon har liz. Nordwind i 3:e led samt Afghan på Pappans sida. Dom är väl lite mer kända
Tackar så mycket för alla vänliga ord om min lilla tant
Om någon vill se hur en 24-årig veteran ser ut in action kan man kika här: http://www.youtube.com/watch?v=Gbxeu6HCdz0
(att filmen är lite darrig ibland beror på att kameraskötaren även hade min hund att hålla reda på)
Utte- Usch, vilken fruktansvärd utflykt! Får alldeles ont i magen när jag läser din berättelse, vet precis hur hemskt det känns när de hänger över bommar, mellanväggar mm. Tur att ni klarade er någorlunda helskinnade och att det finns hjälpsamma mmänniskor!
Waradero ser iaf hur söt ut som helst på bilden!
Tack alla för era fina kommentarer Och ang att skaffa föl så blir det nog svårt att låta bli nu det var flera som kom fram och undrade varför jag inte betäckt henne redan. Så vi får väl se nästa år om vi kan hitta en lämplig pappa.
Waooh vad läcker hon är helt fantastiskt vacker och bibehållen hoppas att Gesa kan vara så fin när hon är 24 år Grattis till fina poäng! Verkligen välförtjänade
Åh vad kul! Nu blev man nyfiken på å veta vilken pappa du kommer till att välja Finns en hel del fina, både här och utomlands
Hur som helst önskar jag dig lycka till!
Tack Jag har inte tittat så mkt men Har sett en hingst som jag tycker är ursnygg han heter Abendsturm sen är det en hingst i sverige som heter Nilton en stor hingst med mkt utstrålning tycker jag men vi får väl se vad som finns när det blir aktuellt Men Nilton är en stark kandidat
Åh, tack tack! Ja, det är härligt när de får vara pigga och glada fastän de börjar bli lite till åren.
Veterinären som vaccinerade hästarna för ett tag sedan tyckte att hon var väldigt fin. Hennes kommentar angående Quesas 24 år var:
-Jamen, då är hon ju nyss inriden! De blir ju hur gamla som helst
de la Isla, Marquesa är FANTASTISKT fin! Och som hon rör sig! Mjukt som en liten katt!
Och apropå veterinärer och gamlingar: När Sindy vaccinerades som 32-åring så missförstod veterinären mig när jag sade att jag haft henne i 23 år. Vi pratade lite om att hon börjat tappa lite ryggmuskler, och veterinären sade att det var ju verkligen inte mycket för att vara en så gammal häst. De flesta 23-åringar var verkligen inte så fräscha, menade hon. Jag upplyste då lite försiktigt om att hästen i fråga inte var 23 utan 32 år och vet. såg ut ungefär så här: (minus den blå ansiktsfärgen, förstås! )
Jag ÄLSKAR gamla, visa hästar! Om nån nu skulle ha missat det ...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.