Sv: Haflingertråden del V!!!
Visst är det så att även ettåringar döms i trav? För det var någon som sa att ettåringars trav inte dömdes.
Jag har ju funderat på att tränsvänja Havanna innan premieringarna i sommar, för hon har blivit en riktig busa! Hoppar och far som en värsting, stegrar och sparkar bakut. Ibland undrar jag nästan om det är en hingst i fel kropp, haha.
Ni som visat ettåringar, brukar visa dem i grimma eller?
Jag har nästan funderat på att låta syster yster som visat häst en del tidigare visa Havanna, för jag har inte så mycket erfarenhet på den fronten
Samtidigt vill jag ju givetvis visa min egen häst, men vill ju inte sabba
På vanlig svensk premiering är det springa fint på rak linje som gäller!
Det brukar ligga bommar utlagda på en rak rad som man ska hålla sig längst med, visare och häst på vänster sida bommarna!
Visst är det så att även ettåringar döms i trav? För det var någon som sa att ettåringars trav inte dömdes.
Jag har ju funderat på att tränsvänja Havanna innan premieringarna i sommar, för hon har blivit en riktig busa! Hoppar och far som en värsting, stegrar och sparkar bakut. Ibland undrar jag nästan om det är en hingst i fel kropp, haha.
Ni som visat ettåringar, brukar visa dem i grimma eller?
Jag har nästan funderat på att låta syster yster som visat häst en del tidigare visa Havanna, för jag har inte så mycket erfarenhet på den fronten
Samtidigt vill jag ju givetvis visa min egen häst, men vill ju inte sabba
Senast ändrad: