Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Linea Pea
Nej det vet jag med att det är förbjudet i Sverige.
Lät som att du tog det som ett påhopp, var verkligen inte menat så..
Jag bara spånade lite, jag har ju ingen haflingermänniska här hemma att tala me så allt som far genom mitt huvud hamnar här.
Då får ni ursäkta mej.
Men i min artikel stog det inte att det var varmblodshästar.
Persikan
Oj då, inte uppfattade jag det som något påhopp, absolut inte såååååå känslig är jag inte men eftersom du tog upp det i haflingertråden så kände jag mig manad att svara.
Ville bara informera om hur det är inom STH som ju har kåringar på samma vis som i Danmark, där brännmärkning är tillåten. Faktum är att "brännjärnet" med den för rasen vackra edelweissen, liksom fölbrännningsjärtet, faktiskt är med till Skandinavien när Hannes kommer för att dömma i våra nordliga trakter.
MEN bränngrejorna får snällt stanna i Danmark, de får inte ens kryssa gränsen, då vi inte vill riskera "lagbrott". på STHs kåringar.
Sådär, som en liten service till er, mina kära haflingervänner har jag nu skapat en snacktråd om haflinger på forumet Gnägg: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=934972
Bara att babbla vidare där
Måste säga att Wiking var
......
Aslak var också väldigt fin, fast en annan typ.
Ha ha, en vältrimmad Romeo skulle nog faktiskt kunna likna Aslak!