hade ni anmält?

marieka

Trådstartare
Mina föräldras hund(bordercollieblandning) blev attackerad för några dagar sen och biten över ryggen. Hunden som bet slet sig och attackerade när pappa hade gått förbi. Det blev inga stora skador som tur väl är men hade det varit min lilla hund så hade hon nog varit död. HUnden ifråga bor på mitt område och nu tycker jag det är olustigt. Det är en stor hund. Dem har inte anmält eftersom det bara blev småsår, men om det hade varit jag så hade jag nog anmält fast det kanske inte är så tror mening? Vad händer när man anmäler?

Sv: hade ni anmält?

Jag hade i första hand pratat med ägaren. Om den inte förstår allvaret i det hela och det händer igen så hade jag anmält.

Sv: hade ni anmält?

hmm. fast nu var det inte ägaren som var ute med hunden utan hans far. Vem ska man prata med i så fall? Båda två ?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 219
Senast: Hermelin
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
3 033
Senast: manda
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård