Om man fråntar alla djurungar där de flesta utan spindlar (sorry @Sel) är söta så är jag svag för åsnor. Och grå fluffiga lejonhuvade dvärgkaniner. Gillar också stjärtmesar, ser ut som små snöbollar med svans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man fråntar alla djurungar där de flesta utan spindlar (sorry @Sel) är söta så är jag svag för åsnor. Och grå fluffiga lejonhuvade dvärgkaniner. Gillar också stjärtmesar, ser ut som små snöbollar med svans
Hermelin kaniner, speciellt ungarna, helt tokigt söta
Jag är nog lite partisk eftersom jag bor i Skottland, men jag kan inte få nog av Highland cattle! Särskilt söta är de som bebisar såklart, men även de vuxna är fantastiskt fina tycker jag!
Visa bifogad fil 83668
Jag följer ett hägn myskoxar på Instagram. Jag hade ingen aning om att myskoxar kunde vara så fnattiga och så lekfulla; det blir lite kattungevideo över dem ibland.
Vill också följa! Vad heter kontot?Följer nog samma, blir så glad varje gång jag ser inlägg från dom. ❤
Myskoxcentrum heter det.Vill också följa! Vad heter kontot?
På tal om husdjur man skulle vilja ha men samtidigt inte haIllrar!
På tal om husdjur man skulle vilja ha men samtidigt inte ha
Så söta! Men ser de vuxna djuren något?Jag är nog lite partisk eftersom jag bor i Skottland, men jag kan inte få nog av Highland cattle! Särskilt söta är de som bebisar såklart, men även de vuxna är fantastiskt fina tycker jag!
Visa bifogad fil 83668
Vet du hur stora dom blir? Antar att detta är ungar?
Bara bebbar, ja. Jag fick googla, men just den varianten blir runt 3,5 meter. Krokodilianter är ju liksom aldrig husdjursmaterial, men så väldigt söta som små!Vet du hur stora dom blir? Antar att detta är ungar?
Wow ordentligt stora! Nä dom är ju vilda djur .Bara bebbar, ja. Jag fick googla, men just den varianten blir runt 3,5 meter. Krokodilianter är ju liksom aldrig husdjursmaterial, men så väldigt söta som små!