Heter krokodilungar "krokodilianter"?Bara bebbar, ja. Jag fick googla, men just den varianten blir runt 3,5 meter. Krokodilianter är ju liksom aldrig husdjursmaterial, men så väldigt söta som små!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heter krokodilungar "krokodilianter"?Bara bebbar, ja. Jag fick googla, men just den varianten blir runt 3,5 meter. Krokodilianter är ju liksom aldrig husdjursmaterial, men så väldigt söta som små!
Haha, nej! Det blev nog spontan svengelska av crocodilians är jag rädd, artfamiljen krokodiler, alligatorer och kajmaner tillhör.Heter krokodilungar "krokodilianter"?
Haha, men va fan Tänkte coolt, varför har jag aldrig lärt mig det..? Jag ska kalla dem för krokodilianter ändå!Haha, nej! Det blev nog spontan svengelska av crocodilians är jag rädd, artfamiljen krokodiler, alligatorer och kajmaner tillhör.
Underbara husdjur vad gäller katt och iller så visades för det mesta ömsesidig respekt. Men så kunde illrarna (jag hade två) ibland få för sig att jaga i flock och valde ut en katt i hushållet som mål det hände ju inte så mycket mer än att de fick fart på katten som sa några väl valda ord, fräste iväg och upp på närmsta stol.Är lite fundersam vad katterna skulle säga om en iller, men annars vill jag ha
Svartnosfår är väldigt sötaVilket djur tycker du är gulligast om du bortser från dina egna husdjur?
Jag är just nu så förtjust i stjärtmesar. De brukar komma till mig ungefär så här års. Den här gången dök de upp prick första januari och har sen kommit på besök då och då. Och de är så gulliga
Haha, ja det kan man verkligen undra! Jag och min sambo råkade slå upp vårt tält i en Highland cattle-hage när vi var och campade en gång för några år sedan (vi trodde att vi placerat oss utanför hagen, men det fanns tydligen öppning i staketet som vi inte upptäckte förrän flocken kom gåendes vid 20-snåret) och då var det en som kunde se tillräckligt bra för att sikta in sig på min ciderflaska i alla fallSå söta! Men ser de vuxna djuren något?
Jag räknar iskallt med att det är som att ha en busig kattunge hela deras liv (och som luktar ... intressant), och då jag kan redan svära och längta efter när kattungen växer till sig så är jag lite fundersamÄr lite fundersam vad katterna skulle säga om en iller, men annars vill jag ha
5-10 år enligt Google, stämmer det?Underbara husdjur vad gäller katt och iller så visades för det mesta ömsesidig respekt. Men så kunde illrarna (jag hade två) ibland få för sig att jaga i flock och valde ut en katt i hushållet som mål det hände ju inte så mycket mer än att de fick fart på katten som sa några väl valda ord, fräste iväg och upp på närmsta stol.
Det tråkiga med illrar är dess relativt korta livslängd..
Jag var inne med mina hos veterinär när de var runt 6-7 och då tyckte de att de var väldigt gamla och imponerade över hur pigga de var. Men detta är runt tio år sen nu..5-10 år enligt Google, stämmer det?
Hm. Det är ju Google så det är inte säkert att google har rätt.Jag var inne med mina hos veterinär när de var runt 6-7 och då tyckte de att de var väldigt gamla och imponerade över hur pigga de var. Men detta är runt tio år sen nu..
Svårt att säga, mina blev ca 8 år iaf. Och var då pigga in i det sista. Väldigt trevliga djur och man fäster sig något fruktansvärt vid dem så därför vill jag inte skaffa igen om 8 år var en hög ålder. Men men jag ska inte sidospåra mer nuHm. Det är ju Google så det är inte säkert att google har rätt.
Jag räknar iskallt med att det är som att ha en busig kattunge hela deras liv (och som luktar ... intressant), och då jag kan redan svära och längta efter när kattungen växer till sig så är jag lite fundersam
Jag hade dock gärna velat träffa någon IRL Min längtan efter andra husdjur har nämligen botats när jag fått träffa dem och se/prova på ägarlivet räknar med samma sak när det gäller dessa små troll också
Jasså kanske katterna som skulle jagas då, jag va rädd för tvärt omUnderbara husdjur vad gäller katt och iller så visades för det mesta ömsesidig respekt. Men så kunde illrarna (jag hade två) ibland få för sig att jaga i flock och valde ut en katt i hushållet som mål det hände ju inte så mycket mer än att de fick fart på katten som sa några väl valda ord, fräste iväg och upp på närmsta stol.
Det tråkiga med illrar är dess relativt korta livslängd..
Illrar har en förmåga att överskatta både sin storlek, styrka och smidighet och med såpass stort självförtroende så hände det även att de flyttade på hundenJasså kanske katterna som skulle jagas då, jag va rädd för tvärt om
Som sagt, busig kattungeJasså kanske katterna som skulle jagas då, jag va rädd för tvärt om
Näe, träffar du en iller irl blir du inte botad då vill du ha tre sen i stället.Jag räknar iskallt med att det är som att ha en busig kattunge hela deras liv (och som luktar ... intressant), och då jag kan redan svära och längta efter när kattungen växer till sig så är jag lite fundersam
Jag hade dock gärna velat träffa någon IRL Min längtan efter andra husdjur har nämligen botats när jag fått träffa dem och se/prova på ägarlivet räknar med samma sak när det gäller dessa små troll också