R
RedQueen
Fladdermöss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fladdermöss som äter banan
Har haft och det var då jag fick upp ögonen för capybara. Som jag tycker påminner om ett gigantiskt marsvin, både till utseende och personlighet (som jag har läst om dem i alla fall)...MARSVIN.
Mitt drömhusdjur
Jag har bara sett stjärtmes på foto, följer ett fågelkonto på instagram och helsike vad söta de ärVilket djur tycker du är gulligast om du bortser från dina egna husdjur?
Jag är just nu så förtjust i stjärtmesar. De brukar komma till mig ungefär så här års. Den här gången dök de upp prick första januari och har sen kommit på besök då och då. Och de är så gulliga
Tyvärr inte så lokalt tillgängliga, men sengångare.
Sengångare är ju supersköna och märkliga. Så uttrycksfulla anikten.
Vilket djur tycker du är gulligast om du bortser från dina egna husdjur?
Jag är just nu så förtjust i stjärtmesar. De brukar komma till mig ungefär så här års. Den här gången dök de upp prick första januari och har sen kommit på besök då och då. Och de är så gulliga
Ja, blåmesar är en annan favorit! En gärdsmyg har jag nog aldrig sett i verkligheten.Stjärtmesar är otroligt gulliga! Jag gillar blåmesarna också! Små och väldigt kaxiga! För att inte tala om gärdsmygen med sin söt lilla stjärt!
Fenek hade jag inte hört talas om så jag fick googla och ja, den var söt!Jag gillar kungsfåglar (i fågelväg) annars är Fenek(en) en himla söt liten krabat.
Men jösses så gulligApropå ätande djur, så måste det här djurets läten vara det allra gulligaste:
https://www.google.com/search?clien...ate=ive&vld=cid:9b653372,vid:_dnB3IapeAA,st:0
Inser att just "gullig" nog inte ingår i min vokabulär
Men ska jag tala om hjärteknipande så är nog precis nyfödda föl på plats ett. När de är så nyfödda att de inte ens rest öronen utan ser ut som vädurskaniner. Blöta, omtumlade och alldeles underbara.
Enda gången den här ateisten är nära något som kan kallas religiös.