mimus

Trådstartare
Är det inte härligt att vara gris?
En underbar dag som denna?

grisbad.jpg

Sv: Grisbad!!

Vad söt, vill också ha en liten gris då jag skaffat ett stort hus på landet, om typ 10år ;)

Jag vet, jag har ju sett kort på Ebba, Megasen har första tjing på badet, hans syster får gå ner på nåder, men hon är så försiktig så det blir bara ett lite dopp.
Megasen kan ligga här lääänge
:)

Ser härligt ut jag har en gyttjegrop till mina men det är ett ständigt vattnande för att där ska vara lagom kladdigt :D Detta ser smartare ut har du jord eller grus i botten eller har du bara vatten? och så skulle jag vilja veta hur höga kanterna är, när jag fått svar bär det iväg på shopping!!! :D

wow!!!
Jag vill också ha en sån där underbart söt gris som badar i badkar.. Fast han såg inte ut att bli så ren direkt, har du kanske missat lägga i schampoo?? ;) / Lavinia, grisälskare

Oj, såg tråden nu.

Jag blandar jord och sand och även lite brunnen gödsel, sen vattnar jag fullt, torra dagar måste det i en kanna vatten.

Vad kan kanterna vara 35 - 40 cm.

Du vet det är ju en sån där badpoolsbåt man köper i leksaksaffärerna.
Ska se om jag hittar ett bättre kort.

Lycka till med inköpet

Nu har jag mätt den.
Den är ca 25 cm.
Passar precis lagom för ett par grisben att kliva i och ur

Min minigris har nyligen upptäckt hur
härligt det är att bada i havet!!!!
och slafsa i sig tång och rulla sig på sandstranden.

Hoppas jag/vi kan lära honom att åka båt!
och att han tycker att det är kul förstås.
Skeppsgris kanske :love:

Det kan jag mycket väl tänka mig att det passar en liten gris att böka runt på stranden :love:

Liknande trådar

Övr. Djur Posta här om bra djurvideos som finns på youtube. Trodde inte att jag skulle titta en timme på ugglor men fastnade totalt Älskar...
Svar
0
· Visningar
123
Senast: MJLee
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
580
· Visningar
13 955

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka