Griljerar man påskskinkan???

Texaz

Trådstartare
Ja, hur är det? Tycker just griljeringen hör ihop med julen, men annars ser den ju rätt trist ut:confused:

Ja, hur är det? Tycker just griljeringen hör ihop med julen, men annars ser den ju rätt trist ut:confused:
Skinka hör ihop med julen, lammstek med påsken, och nej man griljerar inte lammsteken med senap.

Skinka kan du ha som du vill, det lär inte finnas några mer spridda påskskinke traditioner. Du kan ju googla på det :)

LOL ... Min mamma hade julskinka pa julbordet och pask skinka pa paskbordet. Julskinkan var grilljerad men jag kan inte komma ihag om paskskinkan ocksa var det eller inte.

Liknande trådar

Fritid Insåg när jag tog fram mitt trangiakök att jag glömt hur man sätter ihop det. Eller ja, det jag brukade använda är inte likadant som...
Svar
18
· Visningar
549
Senast: Enya
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 472
Senast: gullviva
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
867
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar