Greveritten 2010

R

RÖDLUVAN

Nu knyter vi åt säcken och konstaterar att vi fått in många åttamilare och nybörjare. Men vi tar gärna emot fler efteranmälninar. Banan ser fin ut och vi ser fram emot en härlig tävlingsdag. Och önskar alla hjärtligt välkommna!!!!

MVH Sophia Nilsson
tävlingsledare

Sv: Greveritten 2010

Låter härligt!:) Vi kommer på en 8.a milare. Bara o hoppas på fint väder oxå! Håller alla tummar!:bump:

Man kan inte säga att den är platt men det är snälla backar, inte branta.
//Sophia

Dem slingan som vi inte rider är den som har "backar". Men då missar man också utsikten över landskapet.
// Linda

Det var ju bra. Utsikten hinner man ändå inte njuta av när man sitter på en Greta ;)

Resultat och bilder är alltid uppskattat... :)
Hoppas dagen har varit trevlig iallafall!

Jag vet att Jessica Holmberg/Princess Millenia vann överlägset i 80 km typ en timme före nästa ekipage i mål. När jag åkte hem dundrade Maria Dahlqvist/Kasai ibn Ffatal in som 2:a strax efter låg Kjell Westerback/Dinamith men jag vet inte hur det gick för dem i slutbesiktningen.
Jag/Gizzmo segrade i 50 km typ en timme före 2:an i mål som red Barack har jag för mej, 3:an var allas vår Sandra Henriksson på en av sina morganhästar.
Tufft av Sandra att rida då hon fick ett litet moarabföl samtidigt som hon skulle iväg och tävla.:laugh:

Tack för en trevlig tävling. O snabba resultat!
//Linda o Cz (den skarpladdade gamlingen)

Grattis!
Gizzmo såg kanonfin ut! Tävlingens i särklass vackraste häst hälsar min make :)

Dagen slutade så snöpligt för oss då Greta blev så rädd för fladdrande tält och trånga pulsfållor att det inte gick att pulsa henne :cry:

Verkligen underbar bana att rida, tack till arrangörerna!

*kl*

Tack för en trevlig tävling, och tack till Sandra som red Kitty så bra. Hon vågade hålla uppe hastigheten mer än jag på Vedema så de kom in 50 min fortare än Kittys första ritt och hon är ändå mycket fräschare efteråt den här gången!

Precis klar med allt i stallet sätter man sig framför datorn - och döm om min förvåning då resultaten redan ligger ute!

Fantastisk resultatrapportering Anklams! Det är nog det snabbaste jag har varit med om - jätteroligt. Om ryttarrapporterna också läggs ut så blir jag ännu gladare.

Bra bana som var jättebra markerad, Trevlig tävling i varierande väder där allting flöt på bra. Tack ska ni ha allihop. Jag måste dessutom ge er en eloge för att er relativt lilla klubb orkar arrangera tävlingar trots att startfälten är så pass små.

Done! ska se om vi kan skramla fram lite bilder också... ;)

Verkligen supersnabb resultatrapportering! :bump:

Ett fel finns i listorna, men jag tror det beror på Equippe. I CR-klassen står Ida Uddgård såsom tävlande för Skånska Körsällskapet men hon har licens och medlemsskap i Skånska Distans. Ridsportförbundet hade knappat in henne fel när hon fick sin licens, men vi ändrade direkt när vi såg det på deras hemsida i god tid före tävlingsstart. Dock verkar det hänga med även i resultatlistorna? (har jag nu raggat en ny ryttare till sporten så kan vi ju ha henne reggad på en distansklubb och inte en kör-klubb...) ;-)

Men vad bra, hälsa Ida välkommen i klubben :) Då ska jag lägga till henne och Pamorina på resultatet på Skånskas hemsida!

Hej!
Du tänker rätt Cleese, anmälningarna går rätt in i Equippa-systemet och lägger sig där med de uppgifterna som är registrerade, sekreteriatet hade dock kunnat ändra detta manuellt under tävlingsdagen om vi blivit informerade och då hade det också blivit rätt i resultatlistorna.!:)

Nu går jag in och gör så i de listor som ligger på vår hemsida, den info som övriga hämtat därifrån, rår jag inte över;)

Kul att det gick så bra för dem på CR och lycka till under resten av säsongen!

Tack Görel - det var snällt att fixa manuellt av dig. Visste inte att det gick att ändra på plats - trodde det var styrt av förbundet eller så. Toppen att det gick att lösa!

Magdalena - vi får snart en medlem till i SKDS - Anisette ska också med nu när hon ska rida Herman denna säsong. Vi siktar på premiär på Köpenhamnsrittens 80km om allt klaffar!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 523
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 552
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 579
Senast: LovingLife
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
83 476
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar