Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Så gjorde Rasmus oxå, sambon låg bakom mig i soffan å sängen å hjälpte till å pressa bort hans fötter å skydda revbenen lite i alla fall!

Han sparka som en tok under förlossningen oxå!

och har fortfarande inte lungat ner sig, ligga å mysa bredvid varandra sängen är helt omöjligt, han sover som en gris å jag blir utsparkad i sängen!!

Här är det bra!
Här är nya men dåliga bilder;
th_35v3-fram.jpg
th_35v3-sida.jpg

Är nu i vecka 36 och var på hos BM igår.
Allt såg bra ut utom att bebis envisas med att ligga med rumpan ner.
Imorgon ska jag in till sjukhuset och göra UL så de kan bedömma om de ska försöka vända eller ej..

Superbra kvalitetsbilder :smirk: från v 40 ! Kom ut nu!!

17084141.jpg
17084144.jpg

Stallkatten: Hoppas det blir en lyckad vändning och lycka till!!

Min hade fixerat sig nu vid sista besöket, det var skönt, var ju lite oroad för sprattelpelle därinne!

Ja så småningom. Jag har inte tid nu iaf på några år...:D
Jag närmar mig 30 strecket med. Eller ja. 5 år kvar då.
Men jag tror att det är en bra ålder. Man har lixom gjort lite med livet, å ändå har en hel del kvar.:cool:

Hehe, jag har alltid sagt att jag aldrig vill ha egna barn men det fick jag ju äta upp rätt bra. Träffade sambon och då började kroppen minsann tala om att jag visst vill det :angel: ;)

Men jag tror också att det är en bra ålder, man har hunnit med en del och är forhoppningsvis mogen för det :cool:

Karln då, är han sugen på att få smått?:)

Haha...känner igen det där, jag skulle ju aldrig heller ha barn. ;) :D
Gick 1 månad efter at jag träffat sambon så var jag gravid. :angel:

Nu är lillkillen det bästa som hänt mig & jag kan inte tänka mig ett liv utan barn, absolut inte. :love::love:

Haha...känner igen det där, jag skulle ju aldrig heller ha barn. ;) :D
Gick 1 månad efter at jag träffat sambon så var jag gravid. :angel:

Nu är lillkillen det bästa som hänt mig & jag kan inte tänka mig ett liv utan barn, absolut inte. :love::love:

För oss hann det gå 1 år och 1 månad innan vi slutade skydda oss iaf ;) Sen att Pyret blev till på stört hade vi kanske inte räknat med :angel::love:

Karln? Ha, nae. Han vill inte ha smått.
JAg vill äl egentligen inte heller, men når man ser alla magar å bilder blir man ju helt galet sugen.Och jag får som tecken överallt att "nu är det min tur".
Jag var på stan för ett tag sen, å allt bara var gravidaktigt då. Sjukt.
Eller ser man bara saker man vill se :angel: :D

Karln? Ha, nae. Han vill inte ha smått.
JAg vill äl egentligen inte heller, men når man ser alla magar å bilder blir man ju helt galet sugen.Och jag får som tecken överallt att "nu är det min tur".
Jag var på stan för ett tag sen, å allt bara var gravidaktigt då. Sjukt.
Eller ser man bara saker man vill se :angel: :D

Oj, vad jag känner igen det där! :D
Man såg bara gravida, bebisar och bebisgrejer överallt. Och helt plötsligt skulle alla runt om kring en ha barn med! :D

För oss hann det gå 1 år och 1 månad innan vi slutade skydda oss iaf ;) Sen att Pyret blev till på stört hade vi kanske inte räknat med :angel::love:

Vi hade inte heller räknat med att det skulle gå så fort som det gjorde. Sa att det blir när det blir. Och han måste ju nästan ha blivit till på första daten. ;) :rofl:

Ajaj det är inte skönt! Jag trycker helt sonika tillbaka så att det i alla fall gör lite mindre ont...

Ibland kan jag få spel när jag håller på att somna och bebisen hickar så sängen hoppar! :D Går in i v 39 imorrn, känns helt overkligt!

-KL-

Ahh!! :love:
Igår kväll när vi gått och lagt oss kände jag pyrets första riktiga spark i magen! Var inte alls beredd så jag kände inte utanpå magen, bara en att det var en riktig spark där inne! Hittills har det bara buffats men det jag kände igår har jag inte känt innan! Så mysigt och häftigt! Hoppas det kommer mer i kväll så ska jag vara beredd och känna om det känns utanpå :D

ahhhh det ar SA mysigt med forsta riktiga sparken :love:
Far det att kannas mer riktigt, eller hur?!

OK, sahar ser jag ut i vecka 35 - detta kortet ar taget for nagra dagar sen och jag svar att magen har vuxit ytterligare sedan dess, och den ar mkt lagre nu dessutom :eek:
Finns det risk att man spricker, spontant liksom :D
Imorgon ska jag pa mitt (antagligen) sista ul, sen far de garna komma ut - fast helst EFTER julafton for jag ser jattemycket fram emot att ata julmat :d
De ligger och trycker pa en nerv som gor att jag fatt jatteont i vansterfoten och inte kan stodja pa den, det varierar fran dag till dag men just idag hoppar jag pa kryckor - mkt opassande for jag har massor att gora idag :cool:

December07109.jpg

ahhhh det ar SA mysigt med forsta riktiga sparken :love:
Far det att kannas mer riktigt, eller hur?!

OK, sahar ser jag ut i vecka 35 - detta kortet ar taget for nagra dagar sen och jag svar att magen har vuxit ytterligare sedan dess, och den ar mkt lagre nu dessutom :eek:
Imorgon ska jag pa mitt (antagligen) sista ul, sen far de garna komma ut - fast helst EFTER julafton for jag ser jattemycket fram emot att ata julmat :d
De ligger och trycker pa en nerv som gor att jag fatt jatteont i vansterfoten och inte kan stodja pa den, det varierar fran dag till dag men just idag hoppar jag pa kryckor - mkt opassande for jag har massor att gora idag :cool:

December07109.jpg

Åh, känns så häftigt, och ja, som du skriver, mer på riktigt när man känner av bebisen mer o mer! :love:

Hoppas tvillingarna flyttar sig från nerven och inte vill komma riktigt ut än, så du får njuta av julmaten! :D

Vi hade inte heller räknat med att det skulle gå så fort som det gjorde. Sa att det blir när det blir. Och han måste ju nästan ha blivit till på första daten. ;) :rofl:

Vaddå??? Man väntar väl i alla fall till andra dejten innan man släpper till? ;) :angel: :angel:

/A - har aldrig lärt mig det där med att vänta.

Åh nej säg inte så, det skulle innebära att jag kommer käka julmiddag på sjukhuset :eek: och ha en bebis som för alltid kommer skälla på mej eftersom h*n är född på julafton... Eller annandag jul blir det ju i så fall.

Sunshine, hoppas inte du spricker i alla fall, det lät inte så bekvämt! (såg framför mej hur magen öppnas från revbenen till bäckenet och två små bebisar hoppar ut :D) Se nu till å knipa fram till nyårsdagen så kan vi slappna av sen :)

På tal om att spricka.

När min mamma väntade mig och min tvillingbror så hade hon en mindre frisk läkare. Dagen innan jul så var hon hos honom för en "koll" och han sa.

-"Jag kan inte ta ansvar för dig längre, du måste läggas in"
-"Varför det" frågade min mamma.
-"Du kanske spricker".
-"Har det hänt någon gång" frågar min 22 åriga stackars mamma som inte alls ville bli inlagd dagen innan jul eftersom min då treåriga syster skulle bli ledsen.

-"Nej, men någon gång måste väl vara den första"

Mamma födde oss med kejsarsnitt den 28 december. Hon var då i vecka 38, vi var beräknade till den 10 januari. Men pga struma så vågade de inte vänta längre.

Läkaren ifråga blev ett par år senare körd till Lillhagen (mentalsjukhus) på egen begäran.. Av min FASTER.. Han tog också livet av sig.. :crazy:

Utöver det så är du jättevacker!
Jag tror du har två pojkar i magen... :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 706
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 136
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat