Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

*knapp*

Jag sitter som på nålar!!
Min kompis är inne på förlossningen..
Vattnet gick imorse!!

Ooooiiiiie!
Nu börjar jag förstå hur det är att vänta..
Kommer ju ihåg när min syster blev igångsatt..
Hemskt att vänta!

Oh spännande!

Min kompis åkte in på måndag morgon, och fick inte ha telefonen igång :eek: Men tjuvstarta den ibland och skicka sms för att berätta hur läget låg.
Sen på torsdagen fick jag mms med en bild på bebisen sen hade batteriet dörr på hennes mobil så jag fick inte tag på henne först på lördagen! gissa om jag var orolig att det hänt något med henne eller bebisen!

Det har inte kommit någon bebis :mad:
Hon har fått åka hem igen i väntan på att värkarna skall börja..

Jag hatar att vääääänta!!
Det värsta är att jag befinner mig i Göteborg så jag har ingen möjlighet att träffa varesig henne eller bebisen förrän runt 27-29 dec nångång...

Hon är som jag, vill ha besök direkt.. Såfort jag var pigg nog på BB så ringde jag dit dem. Min pappa och svärmor kom på lördagen, dom fick dispans att komma in på avdelningen pga mitt tillstånd.. Fast svärmor hade kunnat stanna hemma :devil:

Vad jobbigt att vara så nära och sen få åka hem igen!!! Hoppas bebisen kommer snart.

Här är min i v 39, som vanligt har inget hänt så jag har lekt fotograf istället. :D

jättefina bilder på din mage!
Själv har jag äntligen tagit mod till mig att ta foto på min mage, nu när den kan försvinna
precis när som igentligen! Och har jag väl tagit foto kan väl buke oxå få se :angel:

DSCF0109.jpg

Mia i v 39+1

Nu börjar magen allt att puta. :D Mysigt. :love:

Ja, tycker den börjat växa på sig bra nu!
I förrgår kände jag för första gången pyrets sparkar från utsidan, 3-4 gånger, när vi låg i sängen och tittade på tv!:love: Sambon la handen på magen och kände det också:love: Så det var inte inbillning:D:bump:
Så mysigt!:love:

Haha, ja! måste erkänna att den är rätt behändig! Men verkligen jobbigt nog,
lider med de som går upp jättemycket under graviditeten och har en gigantisk kula! :crazy:

God jul på er allesammans :d

Min kompis fick en liten pojke!!! :love:

Och min familj fick den bästa julklappen man kan få!
Min bror och hans tjej skall ha barn i Augusti!!

Som sann Göteborgare är nu min bror livrädd för att dom skall få en 080808.. ;) Här kommer det bebisar kors och tvärs. Systra mi och hennes har också startat bebisverkstan.. Så snart är det tre, kanske fyra barnbarn för min mamma...

Jag skall bli faster... IIIIIHHH!!

/A- trodde hon var moster för alltid.

Jättefin!!! Nu kan ingen tvivla på om du är gravid eller bara har ätit för mycket julmat i alla fall!

Jag är i v 39+1 idag, nedräkningen har börjat! Min mus känns som ett stort svullet blåmärke och min framfog känns som om någon har kört över den med en ångvält :D

Förresten har ni sett dessa vackra programmen om barnafödslar i Norge? Eller ja, vissa är trevligare än andra, men jag sitter med tårar i ögonen varje gång en liten bebis tittar ut! :D
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193

(om dettta är mot forumreglerna, snälla moderator radera inte tråden, ta bara bort inlägget)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 705
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 136
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka