Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes, och den hade flyttat sig så jag kommer att kunna föda naturligt.
Eller ja alltså.. jag är fortfarande skiträdd för att föda. Men det känns ändå bra att allt ser fint ut och att bebis kommer att ta sig ut den naturliga vägen.
Men känns det som att kroppen fixar det själv lixom? Är det bara å hänga på och se vad som händer? Jag har funderat på det där med folk omkring en också, jag är i vanliga fall inte speciellt uppmärksamhetskåt, ber inte om hjälp om jag inte behöver det mm. Så jag tror jag vill sköta skiten själv lixom. Och jag är lite rädd att jag ska be min sambo fara och flyga stackarn. Tur han är van vid mina mood swings...
Du längtar efter att vara med i denna tråden igen, och jag längtar efter efter-mage-tråden och titta-vad-som-pluppade-ut tråden
Förresten har ni sett dessa vackra programmen om barnafödslar i Norge? Eller ja, vissa är trevligare än andra, men jag sitter med tårar i ögonen varje gång en liten bebis tittar ut!
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193
(om dettta är mot forumreglerna, snälla moderator radera inte tråden, ta bara bort inlägget)