Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Hehe det är en rejäl mage ja :D Och snygga bristningar har jag också! Men mamma sa att dem ser man inte förrän typ efter tre år för man är så upptagen av att titta på bebisen :D

Ja nu hoppas jag att h*n vill komma snart. Jag har gissat på den 4e, men har familjegissningar fram till den 12e. Sen ska den minsann vara ute!

Aningsfull, hihi det börjar väl bli trångt därinne! Jag tror att min har 8 ben, 3 rumpor och ett jättestort huvud, och den kan sparka på alla håll och kanter! Hoppas h*n hittar rätt väg ut snaaart!

Absolut :love: Fast jag har aldrig varit speciellt kroppsfixerad av mej. Speciellt om det är något jag vet att jag inte kan göra nåt åt, som bristningar eller storleken på mina knän eller mina fräknar eller så. Lättare att bry sej om saker som man kan ändra på isf, t ex göra muskler och bränna fett :D

Photo_18942_730989.JPG

I vecka 34 så har magen blivit såhär stor.

17457019.jpg

En rätt så svullen bulle nu i vecka 37. :p

17458328.jpg

En from helig ko väntar på stundande paketöppning..! ;)

17457968.jpg

Kissen älskar att ligga på magen.. jag älskar inte att bli fotad. :D

Åh vad jag saknar min mage :cry:

Jag med...:cry:
Försöker få sambon att inse att Jason e stor nu (10½ månader)och vill ha ett småsyskon...
Allt för att jag ska få vara gravid igen...:love::love:

Han nämnde dock för en vecka sen att blir det en till nu så blir det:angel::D

Vad säger du?!
Ska vi föda fram hela framtidens drag racing stjärnor nu när vi ändå har börjat:D:banana:

Vad säger du?!
Ska vi föda fram hela framtidens drag racing stjärnor nu när vi ändå har börjat:D:banana:

Då måste jag hitta en ny kille som är rik så han har råd med en massa JR dragsters :angel: Eller det är väl morfar som får ställa upp med sånt :D

Vi vill ha 2 år i mellan, inte mer än 2½ år så jag får behålla samma SGI!

Hjälp!! Är inte så bra på det här med datorer men skulle gärna vilja lägga in en bild på min stora mage i v.20...

jag som födde barn för ca 1år sen ,bryr mej inte så mkt om bristningarna,men sladdret på magen...usch och bläää.....jag hatar min mage och ändå tränar jag på gym ca 3g i veckan 2t pergång och går minst 1promenad om dagen ca 1timme och äter ganska nyttigt.....jag skulle vilja ta bort min fladder mage men det kostar för mkttyvärr......skulle hellre vara gravid än att ha den magen jag har idag....min mage var ju åtminstonde fast när jag var gravid....

Då måste jag hitta en ny kille som är rik så han har råd med en massa JR dragsters :angel: Eller det är väl morfar som får ställa upp med sånt :D

Vi vill ha 2 år i mellan, inte mer än 2½ år så jag får behålla samma SGI!

Men alla måste ju inte köra.
Måste ju ha ett mekteam oxå!!:D

Men du har ju iaf en bebis ...

Snyft

Tänk på mig då som inte ens har en enda lite kotte, förutom hunden då ;)

Blöh. BM tycker att min mage växer för dåligt, SF har inte ökat nåt dom senaste veckorna (fast jag tycker att min mage blivit större) så har det inte ökat markant till om 2 veckor måste jag på tillväxt UL.
Men vi vet ju redan att det är en liten bebis, jag var ju på UL den 27:e december sist. Hon som gjorde UL tyckte att bebis var väldigt liten, men inte så att man ska behöva oroa sig med tanke på att jag och sambon är så pass små båda två.
Men bättre att hålla koll så att hon växer som hon ska. Mammas pch pappas lilla sparvunge. :love:

Aningsfull, hihi det börjar väl bli trångt därinne! Jag tror att min har 8 ben, 3 rumpor och ett jättestort huvud, och den kan sparka på alla håll och kanter! Hoppas h*n hittar rätt väg ut snaaart!

Det hoppas jag med! Nu är det den 4:e, så hur går det? Hittar den ut? Fick du rätt?
Nyfiken! :bump:

Tror förresten att jag också har en med 8 ben, 3 rumpor och stort huvud. För jag blir inte klok på hur hon annars kan sparka åt så många olika håll samtidigt? :confused::rofl:

Nix, min har inte fattat att det är dags att komma ut än. Har inte ens några känningar. Kanske blir det en påskbebis! :D

Jag har också en liten man, men det känns som om jag kommer få en jättebebis!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 702
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 033
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 131
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?