Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Jag var likadan! Tyckte vi kunde strunta i spiralen egentligen. Men sambon envisades med att vi skulle vänta ett tag. Nu är jag ganska glad för det faktiskt. När spiralen åker ut kommer sonen vara ungefär 1 år och 10 månader. Sen hoppas jag det tar fort såklart!

Haha, mina bröst har det inte hänt så mycket med, kanske lite mer svullna bara.. :D
Jag är ju 'bara' i v 24 så jag kommer nog känna som du mot slutet ;-) Hoppas jag kommer må så här bra och inte få några problem med foglossning etc resten av graviditeten med. :love:
När är det dags för er nu?

kl

Detta blir förhoppningsvis min sista bild i den här tråden!
v 41

Men man ska väl inte säga för mycket.... :D

17:e februari är jag beräknad till. Står 16:e här på buke, jag har inte tagit mig för att ändra när jag blev flyttad en dag efter UL i v 18. :angel: :rofl:
Men vecka 35 nu. Tiden går såå fort.
Jag har egentligen haft väldig tur och inte haft några komplikationer. Jag kan fortfarande promenera en timme om dagen med hundarna även om jag inte går lika snabbt. Men jag som alltid varit en sån som flängt runt och haft mig är leds på att alltid hålla ett så långsamt tempo. :angel:

Jag hoppas att du ska få fortsätta att må bra och njuta av din graviditet. :)

Jisses :o

Vilken kula :D
Hur lyckas du hålla dig stående?
Hade jag haft sådan mage så hade jag nog ramlat framlänges om jag inte haft motvikt på ryggen (:angel: nej då jag är inte vinglig & vrickar inte mina fötter ett par ggr om dagen :angel: )

Hoppas vi får se bild på liten vindvisselbebis snart :)

hihihi

För det mesta stödjer jag mej mot väggarna eller kryper omkring på alla fyra som en dräktig åsna! :D
Äh jag sitter ju här hela dagarna så det är inga problem!

Ja håll tummarna för en vindvisselbebis snart (före breakdance ;))

hihihi

För det mesta stödjer jag mej mot väggarna eller kryper omkring på alla fyra som en dräktig åsna! :D
Äh jag sitter ju här hela dagarna så det är inga problem!

Ja håll tummarna för en vindvisselbebis snart (före breakdance ;))

Å vad är de som säger att vi inte kan köra dött lopp då:angel: gillar inte riktigt att förlora;) kom precis på att jag inte lagt in en enda bild i tråden, å inte har jag nån på datorn heller:rofl:

Snälla Sunshine,

En sista bild tack!!! Jag vill veta vad jag har att vänta. Äran bara i v23 än med mina twins och redan normalt fullstor:o
Lycka till imorrn!

Ok, men ni blev bara flyttade 1 dag. Fusk! :p Vi blev 10 dagar tillbakaflyttade så jag fick 'gå om' 1½ vecka :mad: :D

Jag kan också fortfarande promenera, träna o simma men blir snabbare trött i ländryggen. Så det blir ju inte alls lika ofta som jag vill nu men det får duga ändå. ;)

Nej det är samma sak här. Igår vaknade jag i ottan och hade sån jääävla energi. Hjälpte sambon att göra om i lägenheten, städade och grejade. Kändes som att jag kunde göra vad som helst.
Inatt har jag sovit 12 timmar och hade gärna sovit 12 till, för det känns som att jag ska dö. Men jag måste ta hundarna på en långpromenad för dom fick inte göra nåt vettigt igår och en dags vila är nog för att göra lillsprättan vi har i huset omöjlig att ha att göra med. :angel:

Jag vagar inte dela med mig av mina bilder langre.... Var pa koll i torsdags och de vagde mig for att ha lite koll pa narkos etc OM det skulle bli snitt - jag har gatt upp 18 kg :eek::eek::eek:
Och 95% av det sitter pa magen och brosten :eek: jag ar sa framtung att det ar ett under att jag fortfarande klarar av att sta uppratt :D

Jag gick upp 20 kg med min första, och då väntade jag bara EN. Gick ner allt o 7 kg till efter förlossningen. Nu har jag gått upp 8 kg, och är ändå bara i v 26...:crazy: vart kommer det här att sluta.... *bävar*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 194
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 296
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel