Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är för man inte ska falla frammåt när magen blir stor
Åh, jag blev flyttad från den 17:e februari till den 16:e på UL - fast förra året då *nostalgi* (ja sen kom hon ju den 23:e... :smirk17:e februari är jag beräknad till. Står 16:e här på buke, jag har inte tagit mig för att ändra när jag blev flyttad en dag efter UL i v 18.
Absolut, men framför allt efter förlossningen! Det finns väl ingen tid i livet då man har större nytta av en hyfsad fysik och kondition än som nybliven förälder: alla lyft, man klarar sömnbrist bättre etc etc. Synd att så många slutar motionera helt när de blir gravida, då gör man sig nog en väldig otjänst tror jag.Men jag har bara gett mig tusan på att jag inte ska tappa allt för mycket av kondis och muskelstyrka. Känns som att jag borde ha igen det vid förlossningen att jag inte bara pillat navel i 9 månader.
Försöker i alla fall intala mig själv det.
Nä fast vänta här nu - nog för att amning kostar kalorier men det där var nog lite väl optimistiskt (tyvärr)Sen vet du väl att vid ett amningstillfälle förbränner man lika mkt kalorier som 1 timmes joggning!!
Grattis till fixeringen!
Men blodprov, har du fått göra flera? Eller räknar du med stick i fingret?
När jag väntade min första var det riktiga blodprov som gällde hela tiden, inte ett enda stick i fingret... Många blodprov blev det (6 eller 7 st totalt tror jag...)
Har nu flyttat, och av förklarliga skäl bytt BM, och här är det tydligen stick i fingret som gäller mest..
Synd att så många slutar motionera helt när de blir gravida, då gör man sig nog en väldig otjänst tror jag.
När jag väntade min första var det riktiga blodprov som gällde hela tiden, inte ett enda stick i fingret... Många blodprov blev det (6 eller 7 st totalt tror jag...)
Har nu flyttat, och av förklarliga skäl bytt BM, och här är det tydligen stick i fingret som gäller mest..
Jag tror inte du är en ond människa... men jag tror att Luther King vänder sig i graven av det du skriver om din rumpa!
Jag vänder mig också, fast av skratt. För igår när jag skulle ut med hundarna gick inte mina strumpbyxor upp över rumpan längre.
Sambon skrattade han med och sprang efter kameran men som tur är hann jag få av dom.