Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Oj, den bebisen var minsann bra på att böka ihop sig. :D
Det ska jag berätta för sambon. Han har nämligen fått för sig att bebis är en dvärg och att det är därför min mage är så liten. :o:rofl:

Min bebis beräknades väga 1700 för precis en månad sen så nåt kilo till borde hon ju ha lagt på sig nu hoppas jag. :D
Magen växer i alla fall nu så dom tyckte inte att det behövdes nåt mer tillväxt UL. Skönt det.
Nu väntar jag bara på att hon ska komma.

Dessvärre verkar grymma förvärkar inte spela någon roll. För det har jag haft länge nu men bebis visar inga andra tecken på att vilja ut. :angel:

Ja där hade det hänt en del minsann!! :D Men än är du liten och söt.. snart går du in i "svalt en jordglobs-fasen". Så njut! :p

Jag var betydligt mindre såhär långt in i förra graviditeten... Jag gick tillbaka till mitt jobb (hade varit tjänstledig 6 månader) under januari-februari då (skulle ha i mitten av april även den gången) och det var många som inte ens såg att jag var gravid, några trodde mig inte ens när jag berättade det. Ändå gick jag upp totalt 20 kg då, hittills har jag gått upp 7kg, och har som sagt ett gäng veckor kvar...

Hej på er!

Imorn får vi veta om vårt pyre är en liten tjej eller kille! :love:
Jag har verkligen inte en susning eller känsla av vad det kan vara faktiskt. Sambon är säker och alla som gissat hittills tror att det är en tjej.
Ska bli så spännande att komma till Tittutultraljud! :banana::bump::love:

Här kommer magen :) Är nu i v28. Någon som vill gissa? :p

php3hppkj.jpg

*KL*

Är nu i vecka 34 & har ca 46 dagar kvar.
Skall på UL nr 2 kl 16 idag.
Red för sista gången på dressyr clinicèn för min utländska tränare förra helgen.
Nu är det slutridet för min del.

Önskar att det snart är över, foglossning, livlig bebis.
Är ganska less på det hela nu, tycker den lille kan titta ut väldigt snart. :bump:

Den ser faktiskt mindre ut. :D Men jag tycker din mage är jättefin. :love:
Jag måste ju fota min 38-mage också och lägga in bilder. :bump:

Tack! :) Alla blir så chockade när de ser hur stor den är! Fast den ser nog större ut på de där bilderna än när man ser mig "live" så att säga. För då får jag tvärtom höra att jag är liten..!

Ja, upp med nya bilder, från alla vinklar!! Snart är vi borta från den här tråden.. (och då kommer vi sakna våra kalaskulor, jag lovar..!);)

Tackar tackar.. och hoppas du har rätt!! :bump:

Jag minns att jag skrev till dig i den här tråden när du var i min sits att jag bara inte kunde fatta att min mage också skulle bli så stor. :D Men se, det bidde den visst!

Vad betyder det om man själv drömmer att man får barn men får en förlossningspsykos och överger unge och pappa på BB för att hoppa fallskärm över alperna istället? :o:rofl:
Sen någonstans mitt i allt hoppande slog det mig att jag hade fått ett barn. Så jag rusade tillbaka mot BB igen och var sååå nyfiken på vad jag hade fått för nåt. För det kom jag inte ihåg.
Men det var världens sötaste lilla flicka och en mycket glad pappa som väntade på mig där. :D

Så har jag oxå typ drömt men det var min mamma som tog bebisen precis när jag fick upp den på bröstet och åkte till vemdalen :rofl: Jag åkte ut till min gamla skola där mina jobbarkompisar skulle ha riduppvisning :rofl: och alla frågade vad det blev och vart barnet va men jag glömde hela tiden bort de så jag fick fråga sambon.
"Vad blev det?
"En pojke"
"Vart är han?"
"Med din mamma och pappa i vemdalen"

:rofl:

Hej på er!

Imorn får vi veta om vårt pyre är en liten tjej eller kille! :love:
Jag har verkligen inte en susning eller känsla av vad det kan vara faktiskt. Sambon är säker och alla som gissat hittills tror att det är en tjej.
Ska bli så spännande att komma till Tittutultraljud! :banana::bump::love:

Här kommer magen :) Är nu i v28. Någon som vill gissa? :p

php3hppkj.jpg

Ingen som vill gissa? :p

Hm.. nu tror jag iofs inte att man kan se sånt på magens form. Men jag tror också att det ligger en liten tjej där inne.
Det har kommit så många killar på buke att nu måste det ju bara ramla ner några till flickor också. :D

Tänkte lite på er när jag fick syn på denna:

På Förlossningen....
Barnmorskan till den gravid tjejen:
- Har slemproppen gått??
Den gravida tjejen:
- Ja han är och parkerar bilen!

:D

Oj att du klara av att rida med din mage är imponerande! :) Tror inte jag kommer kunna göra det, den dagen det är dags för mig. Är för feg. :D

Trist med foglossningarna! Det har jag förstått gör riktigt ont!

Hej på er!
Det är en liten tjeja i magen :love:

Vad häftigt det var att vara där på Tittut!
Rekomenderar starkt andra att göra det också! :)
Det var en häftig/mysig upplevelse :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 186
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 296
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?