Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Jag blev flyttad från den 22/9 till den 22/10 och sen till den 28/10!

Hade så skum sista mens så BM trodde inte de var något för så tidigt som jag fick symptom brukar inte vara vanligt (jag svimmade). Himla tråkigt men jag fick ett extra UL :angel:

Oj, en hel månad! Då ska jag inte klaga ;)
Kom lillkillen på beräknat datum eller hur var det?

Oj, en hel månad! Då ska jag inte klaga ;)
Kom lillkillen på beräknat datum eller hur var det?

Nej och jag som vart så glad när BM sa att "nej det var inte mens du hade då" men det var det visst!

Han kom den 22/10, på dagen om man räknar från "mensen"

Ja det var ju himla mystiskt att vi fick exakt samma datum, har knappt hört att det hänt ngn.. Min syster blev flyttad en dag ;)

Himla roligt om din bebis skulle komma exakt på din födelsedag..

Och min bebis ska komma samma dag som din! (är det beräknat iaf...)

Kul att ni inte blev flyttade! :) Själv blev jag tillbakaflyttad 10 dagar, från 23 april till 3 maj.. Min födelsedag :D

Och jag blev flyttad från 25 september till 20 oktober. Saga kom den 25 oktober, på min mammas födelsedag..

Grattis till lilltjejen förresten! Nu är det inte så lång tid kvar!! :D

knapplån

Och jag blev flyttad från 15/10 till 21/10 vid UL, men det struntade väl Emil i som hade bråttom till mammas stora glädje och kom redan 8/10. :D:love:

Det är väl inte heller så supervanligt att bebben kommer exakt på den beräknade BF-dagen. Skoj!

Tack tack! :love: Ja, nu är det snart 'bara' 11 veckor kvar, ännu tidigare om vi ev får planerat ks..:banana: Får veta hur det blir om 2-3 veckor :)

knapp

Nova va beräknad till 15/5enligt sista mens.
Vid ul blev jag framflyttad till 28/5
Hon tittade ut 12 dagar efter bf den 9/6

Så jag var gravid nästan en hel månad extra, men de va de värt:love:

Jag var på UL igår o då blev jag framflyttad från den 9/7 till den 14/7. Det var jätte kul att se den lille på skärmen. Som den rörde på sig, vilken energi!
Jag får väl ta o lägga ut en bild snart, nu börjar det ju synas :love:

* KL*

Jag blev igår tillbaka flyttad 5 dgr, efter Ultraljud. Beräknad till den 11/7 enl mens ( Första mensen efter vi kastat pillerna.)

Nytt BF 6/ 7.

Här kommer min mage, v29 nu.
Vet inte om det är foglossning jag börjar känna av. :( Igår och i natt började jag känna det för första gången. Har som varit trött/ontig i ländryggen men nu gjorde det ont på sidan av ryggen och ner mot rumpan.. Någon som vet?

phpkytmsz.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 183
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 296
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar