Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

haha, enligt ultraljudet ska det bara va en, men jag har börjat fundera på om det inte är fler,

Är beräknad till 6:e mars.. så d är ju ett par veckor kvar. :crazy:

Jag har liksom gått o väntat på att få en såndär stor mage, men det verkar inte hända.

Tycker din mage är helt fantastiskt!

Här kommer äntligen lite magbilder från mig. Nu är jag i v 18+1.

8+3
4_14_1192774_100_0_0_OHavYpN_0_0.jpg

http://www.mypix.se/member/my_account_image.php?showmtrl=1192774

13+1
4_14_1192760_100_0_0_CGTUnra_0_0.jpg

http://www.mypix.se/member/my_account_image.php?showmtrl=1192760

17+1
4_14_1192761_100_0_0_gkjzR8g_0_0.jpg

http://www.mypix.se/member/my_account_image.php?showmtrl=1192761

Jag vet att bilderna är små, men datorn ville inte som jag idag. Men jag hoppas att länken funkar så kan ni se lite större bilder där.

Vad tycker ni o vad tror ni att det är?

Nu äntligen så börjar jag må bra. Början var hemsk, jag mådde så illa o kräktes hela tiden.

Tråkigt att bilderna inte gick att titta på, nyfiken! :p

Idag är det fredag och jag går in i v30, så här ser magen ut nu:

php8kn3ll.jpg

Det är full rulle i magen emellanåt, ibland känns det som att hon har kickboxingmatch där inne :D Magen känns rätt spänd nu med. Värst är när jag ätit, och jag får inte i mig många tuggor innan jag är proppmätt.. :crazy:

Magen känns rätt spänd nu med. Värst är när jag ätit, och jag får inte i mig många tuggor innan jag är proppmätt.. :crazy:

Känner igen den känslan...
Men när jag var i den perioden var det oxå dags för jul med all mat som hör därtill....:crazy::cry:

jag hade visst skrivit fel vid bilderna.. d ska stå 36+2 och inte 32+6 :rofl:

Äntligen, äntligen någon som har en mage som min ungefär!! Jag har tittat härinne, men vill dock ej lägga in bilder själv (av principskäl) och nästan alla har så nätta små magar. Och så kommer du med en jättemage á la Björk som jag såg ut! :D ;) Härligt!!

Jag gick upp ca 26 kg under graviditeten. Har hittills gått ner ungefär 16 av dem.

(Och ut kom bara en liten pöjk på 3530 gram för vår del!).

Hehe.. jag har bara tittat dom senaste 10 sidorna på tråden, och som du säger så verkar alla ha så små och nätta magar så jag tänkte att jag skulle byta trenden :angel: :D

Har 21 dagar kvar till BF, så större lär man väl bli. :crazy:

Alla säger att jag har en jätteliten mage, jag själv tycker den börjar kännas helt enorm! :o
Har snart gått upp 15 kg!

Vecka 38:

Jag tyckte att jag också såg ut så vecka 38. Men nu två veckor senare så har den... vuxit... Jisses vad snabbt det har gått på slutet. Nu går det liksom inte att dölja (eller stänga en vinterjacka över magen något mer) Vet du vad du har för SF-mått? Jag hade 34 cm i vecka 38/39.

Mitt SF-mått låg på 36 i måndags om jag inte minns helt fel.
Känns ändå bra att det har satt fart på den punkten eftersom BM var lite orolig ett tag när jag låg under kurvan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 183
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 294
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar