Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

*kl*

Uppdaterar med bilder på min övertidsmage :D
Vecka 41 (40+5);
th_40v5-fram-1.jpg
th_40v5-sida.jpg

¨Ååååh vilken jättemage!!! Jag saknar inte min det minsta! Det är jätteskönt att ha bebisen utanför! Hoppas det blir bukebebis innan du spricker! :D

Tack! :D Ja det känns jättespännande nu, men emellanåt så tycker jag att h*n kan stanna där inne, för det är ju ändå rätt smidigt :D
Är inte så less än att förlossningen känns lockande. Fast självklart vill jag ju träffa lillplutt NU!! :love:

Apollo 13: Nej jag har inte fått några bristningar alls.. men än ska man väl inte ropa hej.. Går jag länge över tiden så spricker den väl! :D

Jag fick bristningar över nästan hela min mage. Från naveln och neråt. Det är först nu, över 4 månader senare som dom börjar blekna lite grann.

Jag hoppas att jag slipper det, men hellre bristningar än en traumatisk förlossning.. Kan man inte få byteshandla lite där? :D

Hmm... Jag fick nog lite både och!
Min förlossning var ingen mardröm, men ingen dröm heller....

I loooove smärtlindring!

Ja inte tänker jag propsa på naturlig födsel inte..! :D Så pass mycket har jag förstått om det hela :p *give me all you´ve got!":bump:

Min mage såg enorm ut på bild, men i verkligheten tyckte jag inte alls att den kändes så stor. Var knappt ivägen alls. :D

Hm, ja faktiskt när du säger det och jag tittar på min bild så känns faktiskt inte magen så stor som den ser ut. :idea::)

Tack både Jolanta och Domino :bow:
Jag trivs bra med min lilla mage.
Undrar mest när bebis ska tröttna på att ligga där inne och ha det trångt.. :D

Domino, din mage ser så mysig ut! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 188
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 296
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4
  • Säng