Gott nytt år :) !!

Sv: Gott nytt år :) !!

21a41e69-6243-4350-b346-971328dedf02_zps7da5166d.jpg

*tiotecken*

Nej tyvärr bara en 6 mån dvärg.Men jag älskar henne ändå :love:

:o

Men till mitt försvar så ser hon valpig ut och var liten :p Inte riktigt rätt på öronen, men jag vet ju att dobbisar kan se spökiga ut som valpar! :D

Jag har aldrig haft en dvärg, bara den stora varianten :love:

:o

Men till mitt försvar så ser hon valpig ut och var liten :p Inte riktigt rätt på öronen, men jag vet ju att dobbisar kan se spökiga ut som valpar! :D

Jag har aldrig haft en dvärg, bara den stora varianten :love:

Detta är min nr 2 dvärg,den förra bodde ihop med mig o 4 dobbisar slutet av 80 talet - 97
Jag har ju fött upp den riktiga storleken förut :love: men nu är jag för gammal o lat för att vara på Bk 6-7 dagar i veckan och tävla nästan varje helg från mars-nov.:o

Har du hört talas om mannen med en dobbis, en pitbull och en chihuahua? Koll in dem på You Tube (dobbisen heter Ramsey), helt underbar hund!

Du får rekommendera en bra uppfödare åt mig :D

Sorry för OT, kunde inte låta bli, dobbisar är ju så underbara! :love::love:

Liknande trådar

Tjatter För första gången någonsin har jag sett någon som visualiserar året som jag - Thomas Bodström! Vi båda visualiserar vårt årshjul...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
5 783
Senast: Hoarfrost
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 109
Senast: Migo
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: DarkInNight
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
480
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka