Göteborgsutställningen

K

knyttet

Några bukefalister som ska ställa sin hund på mässan i Gbg? :)

Jag hade tänkt det, men damen fällde ur och har inte hunnit sätta päls än...ser mest ut som en skabbräv. Så jag ska bara åka och titta... ;)

Jag skall dit med min Faraohundar. Ställer tiken på Skk´s på lördagen och båda på Svvk´s på söndagen.

Hur anmäler man sig dit????

/Frida

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"

Anmälningstiden har gått ut.
Nästa utställning som vakk anordnar blir i 22-23 maj i Stenungsund. Läs mer på www.vakk.nu

Jag var oxå där o tittade =) Hoppas köpa hund snart o tänkte "spana in" lite olika raser. :) Jag fastnade väldigt för Weimaranern! Vacker hund =)

Mmm...det är jätteroligt att gå och titta! :)

Jag tittade mest på belgarna, det var bara två tervtikar anmälda så jag var lite besviken att jag inte anmälde min trots allt. Men det får väl bli Stenungsund istället...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 777
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 448
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 633
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka