göra egen stamtavla med bilder

Minerva

Trådstartare
Nån som vet någon sida som man bara behöver skriva in all info om hunden o dess släkt o lägga in bilder på hundarna utan att man behöver göra det själv i paint typ ^^ ??

Sv: göra egen stamtavla med bilder

Är det tänkt att ha på en hemsida? I så fall är det väl lättast löst genom att göra en tabell med rutorna "på rätt sätt" och infoga bilder och text i den.

Sv: göra egen stamtavla med bilder

a precis,
ja ja vet inte de ja.. det är mig vi pratar om ^^ har sånna visioner men när ja väl får ner det så ser de ut som om en treåring gjort de ^^

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: Blyger
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 128
Senast: TantAgda
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 285
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V