Godaste (köpes)pepparkakan?

Rosett

Trådstartare
Mumsar just nu på Änglamarks KRAV-pepparkakor. Ganska goda men lite tama i smaken, smakar inte så mycket jul.

Vilken sort föredrar ni?

Sv: Godaste (köpes)pepparkakan?

Själv har jag alltid varit väldigt svag för Kung Oscar, men de har ju sojalecitin i kakorna så numera håller jag mig till Annas original.

Den godaste smaken har Kung Oscars, tycker jag. Det är lite sting i dem. Tyvärr är de för tjocka. Hade de varit Anna-tunna, så hade de varit så gott som perfekta köpekakor.

Tillägg: Se ovan: Va??? Hur har jag kunnat missa sojalecitinet?

Annas original
IKEA
Hjärtans (eller vad de heter, väldigt goda ^_^)

Göteborgs är för gryniga/torra. Men går också ner ^_^

Annas Mandel, tycker jag är godast. Men så älskar jag pepparkakor med mandel i också!

Gud, så sugen jag blev :d

kl

Gillar i stort sett bara dom jag bakar, annars duger Annas pepparkakor.

När jag var yngre brukade jag frossa i dom pepparkakorna på påse som är formade som tomtar och snögubbar, ganska små. Någon som vet vilka jag menar? Jag har glömt vad dom heter :o

Mumsar just nu på Änglamarks KRAV-pepparkakor. Ganska goda men lite tama i smaken, smakar inte så mycket jul.

Vilken sort föredrar ni?

Det finns bara en sort köpepepparkakor som smakar som pepparkakor SKA smaka och det är Nyåkers :d

/lizzie

Helst göteborgs, jag gillar dom tjocka :) Eller Nyåkers hjärtan för dom är lite kryddiga.

Fy vad jag blev sugen nu.
Pepparkakor och mjölk tills man får ont i magen.

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 183
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 479
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 290
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 487
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar