Globusrockard

A

Aggepagge

Idag köpte jag en globusrockard *impulsköp* var till en hästsportbutik här och såg globuspaket utanför så jag köpte en...:angel: De hade ju tydligen ändrat på hjulen nu och jag kikade, de såg rejäla och bra ut:) men till saken, butiksbiträdet sa att det var russ-strl på skaklarna, men de skulle funka till shettis sa hon, men gör de verkligen det? blir det inte för brett mellan dem då?

Sv: Globusrockard

Hade varit intressant att se fotobevis på att deras hjul har förbättrats. Kan du ordna foto?:angel:
De jag pratat med som köpt denna vagn har också sagt att skaklarna passande russ är bättre än de som ska vara till shettis.
Testa..

ok ska göra de. just nu är vagnen kvar på butiken men ska ju försöka hämta hem den så fort som möjligt, bilder kan jag absolut försöka fixa..:) jag tycker iaf att hjulen såg rejäla ut och hon på affären sa att de gjort om dem. Var det inte typ cykelekrar då dem förut? nu var det iaf grövre grejor:)

Det är alltid för brett emellan :)
Skaklarna på russvagnen lämpar sig bättre till standardshettisar eftersom de är lite längre. Shetlandsvagnen är mer lämplig till minisar.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 623
Senast: Ragdoll
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 758
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 870
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025