Sv: Globendressyren!
Det är nog du som får ge dig nu, tom en blind kan se vad som pågår i dessa diskussioner. Jag talade om för Gwaeron vad jag tyckte om den taktik som utövades, och den hets det skapades pga det. Ingenting annat, det får man nog dessutom tåla då om man går in en diskussion bara för att såga ner en annan användare utan någon egentlig argumentation i sakfrågan.
Ge dig nu för helvete! Alla som deltog i den diskussionen är fullt på det klara med att beteendet du beskriver var det du som stod för ..det var du och ingen annan som vräkte ur dig agg och skit över Gwaeron enbart för att hon försökte nyansera diskussionen om klassiskt vilket du och Brille inte tålde eftersom det avslöjade vilka pajasar ni verkligen är. Jag läste diskussionen häromdagen och det är fasen helt sjukt hur du beter dig!
Det är nog du som får ge dig nu, tom en blind kan se vad som pågår i dessa diskussioner. Jag talade om för Gwaeron vad jag tyckte om den taktik som utövades, och den hets det skapades pga det. Ingenting annat, det får man nog dessutom tåla då om man går in en diskussion bara för att såga ner en annan användare utan någon egentlig argumentation i sakfrågan.