Glassrestaurang i Stockholm?

MissFideli

Trådstartare
Finns det nått sånt där ställe där man kan göra egna glassrätter i Stockholm? Typ Frozen Yoghurt Factory fast med glass?

Hört om Bullandö och Väddö, men vet inte om det bara är massor av olika glassmaker eller om det finns olika toppings och liknande också?

Finns det nått sånt där ställe där man kan göra egna glassrätter i Stockholm? Typ Frozen Yoghurt Factory fast med glass?

Hört om Bullandö och Väddö, men vet inte om det bara är massor av olika glassmaker eller om det finns olika toppings och liknande också?

Inne i mittgången, Gallerian Hamngatan så tror jag att det funnits förut i alla fall, där väljer du glass/yoghurt, frukt, strössel, sås och andra tillbehör, om det var vad du tänkte på?

Tänkte på mer olika toppingar. Inte bara strössel och sås, utan godis, rån, bär osv. Det kanske finns där?

Japp, men jag är som sagt inte helt hundra på om det finns kvar, det har byggts om rätt mycket där inne senaste åren

Det är väl Frozen yoghurt factory som ligger i Gallerian? :) Finns liknande kedjor, typ Honeycomb och Chillbox, men de har bara yoghurt vad jag vet.

Den absolut godaste glassen finns på Scarfo i Ålsten :D De har dock ingen topping i lösvikt.

Det är väl Frozen yoghurt factory som ligger i Gallerian? :) Finns liknande kedjor, typ Honeycomb och Chillbox, men de har bara yoghurt vad jag vet.

Den absolut godaste glassen finns på Scarfo i Ålsten :D De har dock ingen topping i lösvikt.

Scarfo är himmelriket! Håller med dig om att de är bra!

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 739
Senast: Squie
·
R
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 105
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 343
Senast: hastflicka
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 070
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka