Gladtråden :)

Sv: Gladtråden :)

Kl

Skriver ju bara i gnälltråden så måste kompensera med att säga att jag är glad över att ha sällskap av en så förtjusande katt som värmer tårna :love:.. Och glad över övriga familjemedlemmar oxå såklart, fast de värmer inte precis tårna :p

*KL*

Jag är jätteglad över att hösten är här. Älskar det här vädret! Just idag har jag dessutom flera roliga saker inplanerade och sammantaget gav det tydligen så mycket energi att jag spontanvaknade vid klockan fem. :D

Jag ar sa himla glad:D ... att vi just varit ute med ett trevligt gang for att ata gott gor det inte samre. Jag har bara sadan himla tur som har det sa bra!:D

Idag är jag speciellt glad för ett möte som jag hoppas ska ge mycket
Att jag kommit så långt på mitt skrivprojekt och fått postitiv feedback
Att jag får så mycket hjälp av min mamma och vår kontakt förbättrats
Att mina barn vaknade imorse av sig själva och skuttade upp glada och pigga:D
Att livet är en välsignelse och att jag är så lyckligt lottad

kl

Jag är glad för att jag jag bara jobbar sju timmar till och reser bort imorgon och inte tänker visa mig på jobbet förens i början av oktober! HA!

Jag är glad över att jag inte har dödsångest över flygningen, vilket jag brukar ha vid det här laget och att jag tar det som det kommer. Får jag psykbryt som vanligt när jag går ombord på det där jäkla planet så är det skitsamma. Då bryter jag ihop och kommer igen:)

Jag är också glad över att jag har trygga och pålitliga människor som tar över mitt liv när jag är borta!
Tack Krisen, pappa, Linis och grannen!

*KL*

Nu är jag glad för att jag har fått vad som verkar vara ett roligt och intressant jobb på ett schysst företag. Som om detta inte vore nog så var det dessutom extrapris på champinjoner och morötter när jag var och handlade, och alldeles strax har jag chattdejt med en av mina favoritpersoner i världen!

Jag är glad för att min flight går om fem timmar och jag har ännu inte flippat!
Försöker att behålla mitt lugn genom att andas, tänka bra tankar, titta in här och röra mig lite långsammare.

Jag är glad för att det börjar närma sig flytt.Idag är det bara två veckor kvar tills jag flyttar från Skåne till min nya kärlek i Dalarna<3

Jag är glad för att det börjar närma sig flytt.Idag är det bara två veckor kvar tills jag flyttar från Skåne till min nya kärlek i Dalarna<3

Jag är också glad för att jag idag är en dag närmare min flytt än igår. Om exakt två veckor har alla flyttlass gått och jag får lägga mig i sängen i mitt nya hus.

Jag ska på bröllop i Turkiet och sen hyr vi en bil och ser oss om i landet. Hoppas på att hitta nån kamelmarknad och få lite sköna naturupplevelser.
Sitter på Arlanda med ett glas bubbel och har fortfarande inte flippat, det är väl nåt för glad-tråden va!?:p

Nu så är jag glad för att jag strax skall åka i väg för att få prova Houdinies vackra häst.
Och så bli vädret bättre än jag befarade.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 818
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama