Gladtråden :)

Sv: Gladtråden :)

Jag fick reda på imorse att jag ska bli moster, det är jag jätteglad för! :bump:
Sen är jag glad för att jag är frisk, kan träna, bor fint, har ett bra jobb och en bra man, och för att jag skra träffa en kompis ikväll efter jobbet. Och för att det äntligen är höst, jag älskar höst. Och för att jag åker till Turkiet nästa vecka. Och en massa annat. Jag är väldigt glad idag :D

Jag fick reda på imorse att jag ska bli moster, det är jag jätteglad för! :bump:
Sen är jag glad för att jag är frisk, kan träna, bor fint, har ett bra jobb och en bra man, och för att jag skra träffa en kompis ikväll efter jobbet. Och för att det äntligen är höst, jag älskar höst. Och för att jag åker till Turkiet nästa vecka. Och en massa annat. Jag är väldigt glad idag :D

Jag fick också nyligen reda på att jag ska bli moster och jag åker också till Turkiet nästa vecka:p

Vi kanske ses och kan diskutera våra blivande "mosterskap" ;) Vart i Turkiet ska du till?

kl

Jag är glad för det har varit en sån underbar sommar och nu också en underbar början på hösten ..var ute vid vänern idag jag o "djurjouren" och bara söp in allt underbart...Man blir så glad ända in i själen

Me and my dog

1239532_10201816889813719_1099393150_n.jpg

Grattis till dig också

KL jag är ännu gladare nu för allt går som på räls nu och det finns inga överaskningar som kan vara dåliga (som en viss person lite skadeglatt och dramatiskt uttalat sig om) utan jag har koll på allt och ligger steget före:D
Dessutom är det fint väder, mina barn är glada och spelar spel tillsammans och hemmet är städat och fint och allt andas harmoni och lycka:)
Är också glad över att vara på bättringsvägen från ett jobbigt skov och mår nu super och snart ska jag börja på en Läckberg bok, små saker i vardagen gör mig glad:)

*kl*

Precis hemkommen från bästa yogapasset med bästa M. :)

Har lyckats klara av en övning jag aldrig gjort förut. :D

Jag är glad för att jag nu är klar med alla mina förberedelser inför ett viktigt möte i nästa vecka.
Så i morgon skall jag göra roligare saker än att skyffla papper.

Senast ändrad:

Jag ar glad for att var semester, visserligen patvingade men definitivt super semester, ar sa jatte trevlig ... och for att vi aker vidare mot Jasper i morgon. Och jag ar glad for att jag mar ganska bra ... och sa ar jag glad att jag hittade det mest onodiga smorgaspalagget; Lonnsmor, eller lonnpalagg.
Jag ar nog bara glad i storsta allmanhet.:p

Jag är glad idag för att våra grannar alltid ställer upp:)
Att jag mailat lite viktiga mail till myndigheter.
Att snart få göra frukost till min kära familj
Att ha en bra hovis, kommer snart och skor pållsen, det är guld värt:)

Jag är glad och så lycklig av min älskade man :love: att vi har det så otroligt bra och så kul tillsammans.
Jag älskar honom av hela mitt hjärta :)

Jag är så glad och lycklig av mina barn och även av mina djur :)

Jag är så glad att livet äntligen ler mot mig på det sätt jag vill efter många långa år när det inte alltid varit så enkelt. Det jag lärt mig är att jag på sätt och vis jobbat emot mig själv och i motvind när jag i själva verket trott jag jobbat för mig.

Jag är så glad!!!! :)

Kl

Jag är glad att jag äntligen hittat en yogakurs och anmält mig. Och glad att jag efter mycket om och men fått en veckas semester beviljad i höst.

KL

Nu är jag glad över att jag har haft en bra kväll och har ytterligare trevligheter inbokade både imorgon och på fredag. :)

Jag är glad för att min far gav mig en kurs i improvisationsteater :D! Sen är jag faktiskt glad för att jag lärde mig mer om utrikaria och dess samröre/skiljelinje med/från allergier, det var intressant :D

Jag är glad för att jag är så pigg och glad:D
Fick ett intressant meddelande igår, det är jag också glad för.
Trevliga människor runt mig och familjen, som alltid ställer upp.
Har ett informativt möte inbokat idag, det är jag också glad för.
Har en kompis/granne som är extra snäll och har hjälpt mig på ett oväntat sätt:love:

Jag är glad för att min hund ligger i sängen bredvid mig och drömmer. Vilken tur jag har som har en sån fin hund:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 807
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama