Gladtråden :)

Sv: Gladtråden :)

Nu är jag på ännu mer strålande humör:D
Just nu går "allt" enligt planerna:D
Och solen lyser så nu blir det en promenad med hundarna:)

*kl*

Jag är glad för alla fina människor som jag har i mitt liv, mina fina djur, min fina fästman och vår nya lägenhet som vi ska flytta in i om 2½ vecka.

Samt det faktum att jag fyller år nästa vecka och har bestämt mig för att vara lika uppsluppen och entusiastisk över detta faktum som mitt 6-åriga kusinbarn var nyss över sin födelsedag. Jag har mitt kvarts sekel till ära bestämt mig för att fira i en hel vecka :D

Jag är glad över att

• det är härligt väder
  • jag har haft en jätterolig dag på jobbet
  • min son har det bra och trivs med livet i Belfast
  • min dotter mår bra
  • mina råttor är så fina
  • och så är jag så där fånigt förälskad i en sällsynt underbar man

Jag är glad för att jag bor så makalöst vackert.
Att min sambo är på en underbar resa med sina bästa vänner.
Att fiskarna och camparna här på gården är så gulliga.

Kl

Å jag är glad för att Linda ( djurjouren) är här hela veckan så jag fick ta semester o vi bara gör roliga saker o dricker lite vin o öl , precis som två som oss bara kan göra :D

Jag är glad över att löven börjar gulna och över att jag har ledigt i flera timmar mitt på dagen så att jag hinner både träna och städa.

Grattis!

*kl*

Jag är glad för att det är fredag, för att jag och mannen ska gå på bröllop imorgon, för att vi ska gå och se Timo Räisänen ikväll och för att jag redan har varit och ridit för dagen och unghästen skötte sig utmärkt när han introducerades för kandar.

KL

Vilken rolig tråd!

Idag är jag glad för att jag nyss haft en telefonintervju inför ett jobb jag VERKLIGEN vill ha!

Sen är jag glad för att jag ska få åka till Spanien nästa fredag!

..och jag är glad för att jag drar till Portugal för lite Lusitanoridning imorgon. Wiii !!

kl

Å jag är glad för att jag o Linda har varit i stallet o lösgjort mina fina travare med ridning...nu ska vi på trav och kolla på fina hästar , och i morgon r det V75 på färjestad :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 805
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur