Gladtråden :)

Sv: Gladtråden :)

*kl*

Jag är just nu så glad för att jag har en bra medryttare som jag kan lita på och som verkligen tycker om min häst. Det är så oerhört värdefullt för mig att han har en "lekkamrat" att ha kravlöst skoj med. :)

Jag är glad för att jag i nästa vecka skall få träffa Houdinie och hennes oändligt vackra häst.
Och jag är så glad för att just hon köpte den vackraste häst som jag har sett.
För då så kom den hästen rätt i livet.

Jag är glad för att jag i nästa vecka skall få träffa Houdinie och hennes oändligt vackra häst.
Och jag är så glad för att just hon köpte den vackraste häst som jag har sett.
För då så kom den hästen rätt i livet.
Och nu är jag glad för att du skrev så. :love:

*KL*
Jag är glad för att jag har världens (nåja) bästa medryttarhäst och för att jag fått förtroendet att passa henne ett par veckor medan matte åker bort :love:.
Tänk, jag som var rädd att jag inte skulle tycka om henne när min foderhäst åkte och Flóa kom i stället, nu klappar hjärtat verkligen för den tösen!

Jag skrattade till när jag såg man- och svanstråden i Gnägg-delen. Jag tolkade ordet man som motsats till kvinna och då blev det en lite konstig association till ordet svans. :)

KL

Jag ar glad for att vara just dar vi ar just nu ... och for att vadret ar helt fantastiskt. Enligt officiella kallor har det aldrig varit sa fint, sa lange den har tiden pa aret. Sedan ar jag (kind of:p) glad for skatan som retas hejdlost med hundarna ... Miss Mandy far en lang intensiv paminnelse om "leave it" och Princess Diva har redan gett upp medan vi har haft ett par timmar av hejdlos underhallning.:D

Just nu är jag bara så himla glad.

Inget speciellt egentligen! Men jag har lyckats ta mig igenom en separation, fixat en lägenhet, återtagit bestämmanderätten över mitt liv och just nu så känns allt bara lätt och bekymmerslöst :).

kl

Just nu är jag glad för mitt nya jobb på tullen, har gått vid sidan de senaste 3 dagarna och det var enormt spännande! Nu är det utbildning fram till februari, det ser jag också fram emot!

*halvt KL*

Det är så himla kul att läsa allas glada inlägg! Nu blev jag lite extra glad bara av att gå in i tråden.

*KL*

Vad jag tänkte skriva från början:
Jag är glad över att jag precis nu ska titta på sista avsnittet av Broadchurch. Det ser jag verkligen fram emot. :)

Kl
Och jag är glad för vi hade en så bra dag på travet igår , sedan utgång med bästavännerna :love:
och att kunde åka bussen hem :D ...

..o vakna utan skallebank :)

Jag är glad för att min äldsta son inte slog ihjäl sig när han nyss trillade ner för trappan, utan bara fick blåmärken och ett rivsår.
Jag är glad för att jag i alla fall fattar NÅGOT av kursen Hälsoinformatik, när jag inte fattar ett skit av kursen Verksahetsutveckling.
Jag är glad över att jag får pengar på onsdag, för det har varit en evighetslång månad
Jag är glad att jag beslutat mig för att flytta och "bara" väntar på ny bostad.
Jag är glad för att jag har v3ed hemma så jag klarar mig en tid.
Jag är glad att hästens bronkit inte alls syns eller märks nu på några som helst vis.
Jag är glad att jag beslutat mig för att börja med körning av henne.

Jag är så jäkla glad varje gång som jag tittar på min häst och ser hur fin hon har blivit!!!! När hon kom till mig för fem månader sedan var hon en tunn liten räka och nu har hon blivit en vacker drömhäst :)

*KL*

Nu är jag väldigt glad över att jag kan träna inomhus så att jag slipper göra det i hällregnet. I övrigt tycker jag att vädret är riktigt mysigt! Jag vill bara inte vistas ute i det. :)

kl

Jag är så lycklig över att mina föräldrar är på Mallorca och har det bra just nu!:D Min älskade mamma som sa att hon aldrig kommer komma utomlands pga av hennes flygrädsla! Jag är så stolt över henne!

Kl

Härlig och positiv tråd!
Jag är glad för att hästen går från klarhet till klarhet och är allmänt hur härlig som helst :)
Är oxå glad för att jag har en fantastiskt snäll sambo som inte gnäller om att jag tillbringar mycket tid i stallet och inte har råd att bidra så mycket till den gemensamma ekonomin nu medan jag pluggar. Älskar honom :love:

Jag är glad för det har varit en bra dag:)
Där speciellt en person gjorde ett sååå bra intryck både på mig och andra:D

Sen är jag som vanligt glad för
Världens bästa familj inklusive de håriga:):love:
Nära och kära som alltid finns där när vi behöver
Världens mysigaste grannar, är så härlig granngemenskap:)
Att jag är så välsignad med så mycket

Önskar alla snälla människor en glad trevlig vecka!:)

kl

Jag är glad för att min älskade man precis gick ut med hunden, så jag slapp! (frusen och trött)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 818
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama