Gladtråden :)

Sv: Gladtråden :)

Pga omständigheter vill jag inte säga vart, men det är ifrån ett dåligt liv/förhållande till ett förhoppningsvis lättare och bättre liv. Dock med ett bagage jag inte hade önskat mig. Tursamt nog försvinner dryga 80 kg övervikt i och med flytten :p

*kl

Idag blir min ridbana klar. Inte belysningen men underlaget och kanske med lite flyt även stängslet. :D

Å jag är glad att min häst gick ett bra lopp fast han inte vann ...och så är jag glad för att jag har världens bästa. galnaste, roligaste underbaraste kompisar ....tänk att det finns en handfull ( eller två) lika galna människor som jag ....å jag har lyckats hitta dom :D

Jag är glad för att jag har fått hälsa på kustbevakningen idag och åka med en sväng på fartyget KBV 034 samt, ännu roligare, åka ribbåt! Det gemensamma utlåtandet efteråt blev "som Liseberg, fast väldigt mycket roligare!" :D

kl

Jag är glad över att det är fredag, att jag har vatten och ström, för det har krånglat med mig sedan förra helgen, var det inte det ena problemet så var det det andra.

Jag hade inte orkat med en vardag till den här veckan, den har varit intensiv på alla plan. Så, jag är glad att det är fredag och att jag nog kommer få lite sovmorgon i morgon bitti.

*KL*

Pga temperaturen i min lägenhet blev jag just väldigt glad över att jag har ett par fårskinnstofflor. Hade visst hunnit glömma dem sedan förra vintern!

*kl*
Har hälsat på valparna idag, ett av de sju små monstren ska bli min. En liten hanvalp som flyttar hem om precis en månad. Valparna är precis så underbara som man kunde hoppas och jag ser så fram mot att få hit vår nya familjemedlem. :love:

Jag ar sa glad att ha hittat en supertrevlig hundklubb att trana med.:) I morgon blir forsta ordentliga traningen, nagonting min lilla marodor till valp behover.:p

kl

Jag är glad för att jag har en veckas semester framför mig.
Jag är glad och stolt för att min dotter fått ett förstahandskontrakt på en söt etta i ett schysst område, och att hon jobbar parallellt med skolan och fixar det galant.
Jag är glad för att vi har så underbara hundar, vårt senaste tillskott är en omplacering som har artat sig att bli särdeles lyckad.
Jag är lycklig för att jag har så många sköna handarbetsprojekt som ser ut att bli riktigt bra.

Just nu har vi ett bra flow, riktigt riktigt skönt. :)

Gårdagens Buketräff.
Att få sitta på vagn dragen av en brukshäst i galopp på en skogsväg....wehooo. Och fnisset när det blev offroad och YorkWann pep och höll i sig för glatta livet.

Jag är glad för att jag just har lyckats med att designa världens minsta kök med både fullstor diskmaskin och fullstor spis.
Och det blev riktigt snyggt!

kl

Jag är glad att jag är piggare i dag och inte har behövt vila ännu. Sov alldeles för mycket i går, men är ju förkyld så jag är ursäktad. Det betyder dock att jag kan gå till skolan i morgon, om jag inte blir mer sjuk innan dess.

Jag är glad att jag inte mår illa längre, som i går.

Jag är glad att jag eldar och är alldeles varm nu, det är mysigt när det regnar och är blåsigt ute, som det är i dag.

Jag är glad att jag har börjat förstå vissa ord i en kurs jag läser. Det behövs när jag ska sätta mig med uppgifterna i kväll....

Och så är jag glad att mina barn har varandra när de behöver så att de inte alltid är som hund-katt-råtta :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 832
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025