Jag glädjer mig åt att människor håller ihop och hjälper varandra.

Och så glädjer jag mig åt några andra artister som lägger ut musik på nätet för att glädja andra i dessa tider:

-Malmö Opera lägger varje dag ut dagens sång.
-Gary Barlow (Take That) lägger ut duetter han gör med andra artister via nätet. De sitter var och en hemma hos sig och sjunger/spelar tillsammans. T.ex. med Ronan Keating.

M.fl.
 
Jag glädjer mig åt att jag och mina nära är förhållandevis friska. Jag glädjer mig åt att jag har ett toppenbra jobb, som gör att jag får en lön så jag kan ha två hästar inackorderade i bästa stallet som finns. Jag glädjer mig åt att alla i min närhet ställer upp för varandra i kriser, både nu i coronatider och tidigare. Jag glädjer mig åt att våren kommer med stormsteg och att jag kan lyssna på fågelsång nu när jag sitter hemma och jobbar.
 
Normalt hade det varit min kisse... men hon är ju inte med längre :( men jag är iaf glad för alla minnen av henne :love:

Jag är glad för min särbo... han är lika envis som jag så det blir lite spännande ibland men vi är ett bra team.

Jag är glad för mitt underbara hus... nergånget, tungjobbat och ständigt i behov av åtgärder. Men det är verkligen ett HEM.

Jag är också glad för alla mina vänner, on and off Buke :heart

Edit: Bra initiativ @em76 :up:
 
Jag fick en underbar bild skickad av en vän, på när hen och kollegorna jobbar hemifrån men möts på Teams två gånger/dag och kör teman för att lätta upp stämningen 😄
AF4265D5-B2D4-4D90-915E-E01509D41A76.png
 
Bästa gamla tant-tackan fick tre fina och starka döttrar kl 03 inatt ❤

Trots övertrötthet, lamning, influensa, oro över flygförbud, frustration över byråkrati, sorg över vad som känns som en evighetslång väntan på att kunna leva ihop och en hel jäkla planet mellan oss så är vår relation stark som stål. Alltid lika skönt att starta dagen med en varm och kärleksfull hälsning från sin SO.
 
Just nu glad över att vi bestämde oss för att sälja huset förra året och nu bor i en hyreslägenhet, känns bra i dessa oroliga tider.
 
Jag var en kort sväng på jobbet och pratade genom öppet fönster (Pga jag har dåligt immunförsvar) men ett barn kom glatt och undrade om jag var frisk än :) och att jag är saknad. Det värmde hjärtat!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är övertygad om att samtliga kvinnliga boxare är lika förtjusta som du........Personligen kan jag inte glädjas åt att hårt tränande...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
3 694
Senast: Thaliaste
·
Samhälle Hur firar ni? Hissar ni flaggan och framhäver Sverige som bästa landet samt äter jordgubbar och glass. Fast jordgubbarna är väl inte...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 233
Senast: Smoothi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det glädjer mig att William Nilson Fryer reagerar på vad jag skrivit, och visst är det spännande att bli kallad ’djurrättsaktivist’. Den...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
6 192
Senast: vilde
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Shetlandsponnyn Blixten spred stor glädje när han hälsade på både förskolebarn och äldre vid ett demensboende i Falu kommun. Med fniss...
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp