Ska jag namnge exakta personer eller vad är det som krävs för att vara tillräckligt specifik? Har du missat att en stor del av de som är upprörda (ofta är de misogyna män) verkar tillhöra kulten som anser att det finns exakt två kön, man och kvinna, och plötsligt när det passar deras agenda så kan de hata på den som inte passar in i den mallen trots att hon säger att hon passar där.
Var, här i tråden eller någon annanstans? Jag har läst tråden och artiklar om ämnet, jag hänger t ex inte på X. När jag kommentarer "hur folk är och tycker" så brukar jag hålla mig till det som skrivs i tråden, eller är tydlig med att jag avser flödet utanför Buke.
Jag tycker inte att gruppen misogyna män som anser att man-kvinna är binärt och vill driva på en shitstorm mot alla som inte passar in i det, är särskilt stor på Buke. Så antingen har jag missat den (några enstaka finns såklart, men generellt är det inte den sidan som är dominerande här), eller så menar du någon annan del av Internet. Jag antog det senare, men frågade för säkerhets skull eftersom du inte skrev något om det. Och inte heller gör i detta inlägg? Jag är ingen tankeläsare, så du måste skriva vad du tänker om jag ska kunna förstå.
Det hela är därmed inte 'bara' näthat utan också politik. Den politiken går ut på att öka motsättningarna mellan deras extremt binära värld och den värld där det inte är så enkelt.
Det hade varit smakligt av dig att svara på mitt inlägg inom området det behandlade utan att när jag undrar vad du menar försöka insinuera att jag pratat om något helt annat än jag gjort. Varför kände du att du behövde ta till den anklagelsen du anföll mig med?
Vad har jag anklagat dig för? Du har skrivit ett inlägg på Buke, som ett av alla andra inlägg här i en diskussion. Som jag läser, och skriver hur jag tänker i diskutera som pågår mellan många här. Ligger det en "anklagelse" i det?