Jag argumenterar inte mot något i ditt inlägg. Jag resonerar vidare utifrån ditt inlägg att jag tycker att ämnena i tråden blandas hej vilt, utan att skribenterna är uppmärksamma på det. Är det näthatet under OS som diskuteras (jag tycker t ex då att hånet av den kvinnliga breakdansaren, som även förekommit här på Buke, är värt att lyfta upp)? Eller är det regelverket kring uppdelning mellan kvinnor och män inom sport? Det är inget fel eller konstigt att flera ämnen diskuteras samtidigt i en tråd, men det är svårt att förstå vad olika användare faktiskt menar, vilket i sin tur riskerar att kväva de icke-hatiska och relevanta delarna i diskussionen. Jag menar inte att det är specifikt just du som gör det, utan tog ditt inlägg som ett av flera möjliga att föra in ett till perspektiv på.
Du är t ex själv väldigt generell i vilka det är du tolkar in transfobi hos. De som är upprörda över "det här", skriver du - vad är "det här"? Och är det folk i tråden du tycker är upprörda eller avser du vad du läst på andra ställen?